هتل بوتیک اوربان تفلیس گرجستان : هتل سه ستاره بوتیک اوربان تفلیس گرجستان در منطقه ورا قرار دارد. این منطقه برای توریست ها و گردشگران تور گرجستان که علاقه مند به طبیعت گردی هستند و به دنبال رستوران ها و کافه های مختلف هستند، بسیار مناسب است. امکانات و خدماتی که این هتل برای میهمانان تور گرجستان دارند، شامل پذیرش و سرویس دهی شبانه روزی، اینترنت بی سیم و پارکینگ اختصاصی، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از چمدان، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، تراس با چشم انداز، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل و ... می باشند.

هتل بوتیک اوربان تفلیس گرجستان

اتاق های هتل بوتیک اوربان تفلیس گرجستان

هتل بوتیک اوربان تفلیس به طور کلی بیست اتاق دارد. این بیست اتاق به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های دلوکس
  • اتاق های اکونومی
  • اتاق های خانوادگی

اتاق های هتل بوتیک اوربان تفلیس گرجستان تراس های بزرگ با چشم انداز بسیار زیبا دارند. طراحی دکوراسیون این اتاق ها مدرن بوده و رنگ های استفاده شده در طراحی آن گرم هستند. امکانات این اتاق ها شامل سیستم تهویه هوا، مینی بار، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و ارایشی رایگان، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت بی سیم رایگان، چای ساز و قهوه ساز، میزمطالعه و ... می باشند.

اتاق های هتل بوتیک اوربان تفلیس گرجستان

رستوران هتل بوتیک اوربان تفلیس گرجستان

این هتل سه ستاره در شهر تفلیس گرجستان، یک رستوران دارد. این رستوران برای میهمانان تور گرجستان انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی و اروپایی را در هر سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام آماده می کند. البته رستوران ها و غذاخوری های دیگر نیز فاصله پنج دقیقه ای از هتل قرار دارند.

رستوران هتل بوتیک اوربان تفلیس گرجستان

دسترسی های نزدیک به هتل بوتیک اوربان تفلیس گرجستان

هتل بوتیک اوربان سه ستاره در منطقه ورا قرار داشته و از ایستگاه مترو روستاولی پنج دقیقه فاصله دارد. ایستگاه مرکزی قطار تفلیس در سه کیلومتری از هتل می باشد. از جاذبه های گردشگری این شهر نزدیک به هتل بوتیک اوربان، سالن تئاتر باله و اوپرا، با فاصله ده دقیقه ای می باشد. از هتل بوتیک اوربان تفلیس تا فرودگاه بین المللی تنها هجده کیلومتر فاصله است.