هتل بلو وی هیستوری استانبول : مرکز شهر تاریخی و دیدنی استانبول هتلی چهار ستاره و مناسب برای افرادی که همراه با خانواده سفر میکنند قرار دارد. هتل بلو وی هیستوری استانبول از نظر قیمت و امکانات هتل بسیار خوبی برای توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول است. هتل بلو وی هیستوری استانبول در منطقه شیشلی قرار داشته و با فرودگاه فاصله بسیار کمی دارد همینطور از نظر دسترسی به وسایل نقلیه بسیار نزدیک به ایستگاه عثمان بی است. میدان معروف تقسیم نیز در یک کیلومتری از هتل بلو وی هیستوری استانبول قرار دارد. پذیرش میهمان و توریست در بلو وی هیستوری شبانه روزی بوده و از خدمات آن میتوان به تبدیل ارز، خدمات خشکشویی و اتوشویی، اینترنت رایگان، ترنسفر فرودگاهی، نگهداری از چمدانات و .. اشاره کرد.

هتل بلو وی هیستوری استانبول

اتاق های هتل بلو وی هیستوری استانبول

اتاق های راحت و این هتل روزانه نظافت میشوند. تمام اتاق های هتل بلو وی هیستوری استانبول عایق صدا و ضد حساسیت هستند. اقامتگاه های این هتل مجهز به سیستم های گرمایشی و سرمایشی و تهویه هوا بوده و دارای لوازم آرایش و بهداشتی رایگان، مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، صندوق امانات، تلوزیون ماهواره ای، حمام اختصاصی، میزکار، گهواره رایگان، تخت تاشو و اینترنت بی سیم رایگان میباشد.

اتاق های هتل بلو وی هیستوری استانبول

رستوران ها و اکانات تفریحی هتل بلو وی هیستوری استانبول

از امکانات تفریحی این هتل میتوان به سونا و جکوزی اشاره کرد. همینطور شما میتوانید تناسب اندام خود را در باشگاه های بدنسازی هتل حفظ کنید. رستوران های هتل بلو وی هیستوری استانبول نیز برای هر میهمانانی غذاهای بین المللی و محلی و کافه های آن بهترین نوشیدنی ها و شیرینی های خوشمزه را سرو خواهند کرد.