هتل بلاژیو ارمنستان : این هتل چهار ستاره سال 2014 تاسیس شده و با قیمت مقرون به صرفه و امکانات خوبی که داشته، توجه بسیاری از توریست ها و گردشگران تور ارمنستان را به خود جلب کرده است. اگر از بین هتل های ارمنستان، هتل چهار ستاره بلاژیو را انتخاب کرده اید، خدمات این اتاق شامل سالن کنفرانس و جلسات، اینترنت و پارکینگ رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، تاکسی سرویس، رستوران و امکانات رفاهی، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته و ... می باشند.

هتل بلاژیو ارمنستان

اتاق های هتل بلاژیو ارمنستان

هتل بلاژیو ارمنستان اتاق های بسیار خوبی با نشیمن بزرگ و سرویس دهی شبانه روزی دارد. همینطور امکانات داخلی این اتاق ها شامل کامپیوتر، DVD Player، تلویزیون های ماهواره ای، تلفن، سیستم تهویه هوا، مبلمان، سیستم تهویه هوا، حمام، مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت رایگان، چای ساز و قهوه ساز، لوازم بهداشتی و ارایشی و ... می باشند.

اتاق های هتل بلاژیو ارمنستان

امکانات رفاهی و رستوران های هتل بلاژیو ارمنستان

رستوران این هتل چهار ستاره، برای میهمانان تور ارمنستان انواع و اقسام غذاهای بین المللی و سنتی را آماده کرده و همینطور با درخواست آن ها، ناهار و صبحانه را در اتاق ها سرو می کند. هتل بلاژیو انواع سرگرمی های خوب و رایجی مثل حمام بخار، سونا و جکوزی، مرکز آبگرم و اسپا، ماساژ و استخر سرپوشیده برای میهمانان تور ارمنستان دارد.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل بلاژیو ارمنستان

دسترسی های نزدیک به هتل بلاژیو ارمنستان

هتل بلاژیو در شهر ایروان، با فاصله سه کیلومتری از میدان جمهوری قرار دارد. همینطور ایستگاه قطار و فرودگاه بین المللی نیز در فاصله چهارده کیلومتری از این هتل می باشند.