هتل بسفر باکو : هتل بسفر، به خاطر امکانات بروز و پیشرفته ای که داشته، یکی از هتل های محبوب توریست ها و گردشگران تور باکو است. این هتل چهار ستاره ، با فرودگاهی بین المللی بیست کیلومتر و تا ایستگاه متروی نریمان دویست متر فاصله دارد. از امکانات و خدمات هتل بسفر باکو میتوان به پذیرش شبانه روزی، نگهداری از کودکان، خشکشویی و اتوشویی، صندوق امانات، صرافی، سالن مراسمات و همایش، مینی مارکت، کرایه اتومبیل، کارکنان مجرب و آموزش دیده، اینترنت رایگان و فروشگاه هدایا و سوغاتی میباشد.

هتل بسفر باکو

اتاق های هتل بسفر باکو

این هتل چهار ستاره به صورت کلی 32 اتاق مختلف به شکل زیر دارد :

  • اتاق های سینگل
  • اتاق های دبل
  • اتاق های کانکت
  • اتاق های توئین

سیستم امنیتی تمام اتاق ها کارت هوشمند بوده و تمام اتاق ها از امکانات سرویس دهی شبانه روزی و نظافت روزانه برخوردارند. داخل اتاق ها امکاناتی مثل مینی بار، سیستم تهویه هوا، اینترنت وایرلس رایگان، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تراس، تلفن، تلوزیون ماهواره ای، بطری آب، میزمطالعه، صندوق امانات و سیستم گرمایشی و سرمایشی میباشد.

اتاق های هتل بسفر باکو

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل بسفر باکو

این هتل یک کافی شاپ و یک رستوران اصلی داشته که در کنار آنها قهوه خانه و چایخانه های سنتی قرار دارند. رستوران هتل بسفر برای توریست ها و گردشگران تور باکو انواع و اقسام  غذاهای آذری و بین المللی را سرو میکند. همینطور از جمله امکانات رفاهی این هتل، میتوان به استخر سرپوشیده، اتاق بخار، تراس حمام آفتاب، سونا جکوزی، سالن بدنسازی و ماساژ اشاره کرد. 

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل بسفر باکو