هتل بستون پاتایا تایلند : هتل سه ستاره پاتای تایلند یک هتل همه چی تمام برای هر قشری از مسافران بوده، چه برای کسانی که تفریحی سفر کرده اند و یا برای سفر کاری و تجاری به پاتایا آمده اند. این هتل تمام امکانات و خدمات مورد نیاز برای توریست های تور تایلند و تجار آماده کرده و ارائه میدهد. از جمله این خدمات میتوان به سالن کنفرانس و جلسات، نگهداری از چمدان ها، اینترنت بی سیم به صورت رایگان، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، نظافت روزانه، سرویس دهی 24 ساعته، کرایه اتومبیل، پذیرش شبانه روزی، پارکینگ اختصاصی، نگهداری از کودکان، خشکشویی و اتوشویی، صرافی، نگهبانی و ... اشاره کرد.

هتل بستون پاتایا تایلند

اتاق های هتل بستون پاتایا تایلند

هتل بستون پاتایا تایلند در مجموع 231 اتاق و سوئیت دارد که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های دو تخت
  • اتاق های سه تخت
  • اتاق های چهار تخت
  • اتاق ها خانوادگی
  • سوئیت ها

امکانات و خدمات پیشرفته که این هتل برای توریست ها و گردشگران تور تایلند در اتاق ها ارائه میدهند شامل سیستم تهویه هوا، مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و ارایشی رایگان، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، سرویس دهی شبانه روزی، گاوصندوق، اینترنت بی سیم رایگان، سیستم تهویه هوا، چای ساز و قهوه ساز، نوشیدنی های رایگان، نظافت به صورت روزانه، مبلمات راحت مدرن و ... می باشند.  

اتاق های هتل بستون پاتایا تایلند

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل بستون پاتایا تایلند

توریست ها و گردشگران تور تایلند در رستوران های این هتل میتوانند انواع و اقسام غذاهای بین المللی، آسیایی، اروپایی و ... را همراه با نوشیدنی های مختلف گرم و سرد میل کنند. از امکانات رفاهی و تفریحی هتل بستون پاتایا نیز میتوان به استخر روباز برای بزرگسالان و همینطور استخر مخصوص برای کودکان اشاره کرد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل بستون پاتایا تایلند

دسترسی های نزدیک به هتل بستون پاتایا تایلند

این هتل سه ستاره پاتایا تا مرکز شهر سه کیلومتر فاصله دارد. همینطور به بسیاری از جاذبه های گردشگری و توریستی این شهر دسترسی بسیار راحتی دارد. یکی از خیابان های معروف پاتایا، واکینگ استریت و همچنین ساحل، در یک کیلومتری این هتل قرار دارند. از فرودگاه بین المللی پاتایا تا هتل بستون یک ساعت فاصله می باشد.