هتل بست وسترن دبی : به دنبال اقامت در بهترین هتل در منطقه دیره میگردید؟ پس هتل بست وسترن دبی را جزو اولویت های خود قرار دهید. چرا یکی از بهترین مراکز تفریحی را در خود دارد و همینطور دسترسی خوب به جاذبه های تور دبی ! شما میتوانید به برج العرب و مرکز تجارت جهانی دبی فقط چند دقیقه فاصله داشته باشید. اگر میخواهید از مناطق دوری بازدید کنید، ایستگاه متروی ابوبکر تنها چند قدمی هتل بست وسترن دبی است. همینطور اگر هتل را از قبل رزرو کرده باشید ترانسفر رایگان هتل شما را در عرض کمتر از پانزده دقیقه به از فرودگاه به هتل بست وسترن چهار ستاره میرساند.

هتل بست وسترن دبی

اتاق های هتل بست وسترن دبی :

کلیه اتاق ها مجهز به عایق صدا هستند و اجازه نمیدهند در هنگام استراحت شما چیزی مزاحمتان شود. تمیزی اتاق و ملحفه ها این نشان دهنده اهمیتی میباشد که هتل بست وسترن دبی برای میهمانانش قائل است. داخل هر اتاق یک تلوزیون به همراه ماهواره برای آنکه حوصله تان سر نرود، یک حمام لوکس و کامل به همراه وسایل بهداشتی و خدمات 23 ساعته بی نظر خودش که اقامت در این هتل را برای هر توریستی از تور دبی لذت بخش میکند.

اتاق های هتل بست وسترن دبی‏

امکانات هتل بست وسترن دبی :

امکانات تفریحی در نظر گرفته شده برای میهمانان بسیار مهیج و شاد میباشد. شما میتوانید بعد از یک شنای حسابی در استخر های روباز یا روبسته یک ماساژ عالی در مرکز اسپا و ساحل مخصوص هتل بگیرید و خستگی کل روز را از بدن خود بیرون کنید. هتل بست وسترن دبی علاقه مندان به ورزش را از یاد نبرده و قسمتی از زمین خود را به تنیس و گلف اختصاص داده . قایقرانی و بیلیارد  نیز جزو برنامه های جذاب این هتل است.

امکانات هتل بست وسترن دبی ‏

رستوران ها و کافه های هتل بست وسترن دبی :‏

بهترین قسمت آن برای کسانی که میخواهند هر مزه ای را تست کنند، سلف سرویس بودن غذاهای بین المللی رستوران جانکشن است! البته نگران نشوید از روی منو هم میتوانید غذای دلخواه هود را انتخاب کنید.

آدرس هتل بست وسترن دبی :

Corner Of Abu Baker Al Siddique And Salah Al Din Road, Deira, Dubai, United Arab Emirates