هتل بردز اند بیس پاتایا تایلند : هتل سه ستاره بردز اند بیس پاتایا،در سال 2005 در منطقه نانگ پرو افتتاخ شده و دارای ساحل اختصاصی بسیار زیبا می باشد. این هتل یکی از بهترین هتل های سه ستاره در پاتایاست. از تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل به اقیانوس و باغ سرسبز آن چشم انداز خواهید داشت. توریست ها و گردشگران تور تایلند با اقامت خود در این هتل از خدمات خوبی مثل صرافی، صندوق امانات، پارکینگ اختصاصی رایگان، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، خشکشویی و اتوشویی، سالن کنفرانس و همایش، نگهداری از کودکان، پذیرش 24 ساعته و ... برخوردار خواهند بود.

هتل بردز اند بیس پاتایا تایلند

اتاق های هتل بردز اند بیس پاتایا تایلند

هتل بردز اند بیس پاتایا تایلند در مجموع دارای 54 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های یک تخته
  • اتاق های دو تخته
  • اتاق های سه تخته
  • اتاق های چهار تخته
  • سوئیت های دولوکس
  • سوئیت های جونیور

تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل، قسمت استراحتگاه دارند. همینطور تمام آن ها تراس های اختصاصی بزرگی دارند. از جمله امکانات یکسان بین همه اتاق ها و سوئیت های این هتل میتوان به تلویزیون ماهواره ای، تلفن، مینی بار، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سیستم تهویه هوا، گاوصندوق، سرویس دهی شبانه روزی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام اختصاصی، میز مطالعه، نظافت روزانه و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل بردز اند بیس پاتایا تایلند

امکانات رفاهی و رستوران های هتل بردز اند بیس پاتایا تایلند

رستوران بسیار خوب این هتل برای میهمانان تور تایلند خود انواع و اقسام غذاهای بین المللی، تایلندی، آسیایی، محلی، غذاهای سنتی همراه با سبزیجات و میوه های تازه، غذاهای دریایی و ... را آماده می کند. از آنجایی که این هتل ساحل اختصاصی داشته، صندلی های مخصوص برای حمام افتاب نیز ارائه داده است. علاوه بر ساحل اختصاصی، باغ بسیار زیبا و سرسبزی داشته که با گل های ارکیده بسیار زیبایش، هر کسی را تحت تاثیر قرار میدهد. در آخر به عنوان امکانات رفاهی و سرگرم کننده دارای زمین بازی برای کودکان، سونا و جکوزی، اسپا و ماساژ، سالن بدنسازی، استخر روباز و ... می باشد.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل بردز اند بیس پاتایا تایلند

دسترسی های نزدیک به هتل بردز اند بیس پاتایا تایلند

هتل بردز اند بیس سه ستاره از مرکز شهر پاتایا یک کیلومتر فاصله دارد. ساحل بسیار زیبا و معروف این شهر هم در فاصله چند قدمی با هتل می باشد. اگر قصد سفر به بانکوک را داشته باشید، از هتل تا بانکوک یا ساعت و نیم فاصله دارد. از فرودگاه بین المللی تا هتل بردز اند بیس پاتایا تایلند 31 کیلومتر فاصله است.