هتل برادرز رزیدنس پوکت : یکی از هتل های خوب پوکت که نزدیک به JUNGCEYLON مرکز خرید جهانی SOI BANGLA بوده و تا ساحل نیز پنج دقیقه فاصله دارد. امکانات و خدمات این هتل برای میهمانان خود اینترنت و پارکینگ رایگان، اجاره خودرو و موتور سیکلت، خدمات و پذیرش شبانه روزی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، فتوکپی و فکس و ترنسفر فرودگاهی میباشد که این مسیر 26 کیلومتر است. میهمانان نمیتوانند حیوانات خانگی خود را به هتل بیاورند.

هتل برادرز رزیدنس پوکت

اتاق های هتل برادرز رزیدنس پوکت

هتل برادرز رزیدنس پوکت انواع اتاق های یک تخته، دو تخته، دولوکس و کانکت را برای میهمانان و توریست های تور پوکت ارائه میدهد. امکانات استاندارد همه اتاق ها شامل سیستم تهویه هوا، مینی بار، تراس اختصاصی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، صندوق امانات، تلوزیون ماهواره ای بزرگ، اتاق های مخصوص سیگار، کفپوش های موزاییک، مبلمان و تخت های راحتی و خدمات شبانه روزی به اتاق ها میباشد.

اتاق های هتل برادرز رزیدنس پوکت

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل برادرز رزیدنس پوکت

این هتل سه ستاره یک رستوران در طبقه همکف به اسم ماریسا داشته که انواع غذاهای بین المللی و محلی را برای شما سرو میکند. همینطور از امکانات تفریحی هتل برادرز رزیدنس پوکت میتوان به ماساژ تایلندی، استخر، اسپا و آبگرم، سالن بدنسازی، استخر روباز روی پشت بام، زمین تنیس و بازی بیلیارد میباشد.