هتل 4 ستاره بای‌ویو لنکاوی با 282 اتاق واقع‌شده در مرکز تجاری کوآه (Kuah) مناسب برای سفرهای تجاری و تفریحی چشم‌اندازی زیبا از دریا و تپه‌های زیبای اطراف را ارائه می‌دهد. پارکینگ رایگان و استخر روباز و غذاهای چینی و غذاهای تمامی قاره‌های جهان از جمله امکانات هتل است. امکانات ارائه‌شده به مسافران خیلی بیشتر از بهای پولی‌ است که پرداخت می‌کند.

مکان هتل بای‌ویو لنکاوی: در 13 کیلومتری (25 دقیقه رانندگی) فرودگاه بین‌المللی لنکاوی واقع شده است. و از ترمینال کشتی در کوآه 3 کیلومتر (5 دقیقه رانندگی) فاصله دارد.

نگاهی به داخل اتاق‌های هتل بای‌ویو لنکاوی: اتاق‌های تمام مفروش و بسیار راحت با امکان دسترسی به تلویزیون و ماهواره به‌اضافه مینی‌بار، نور ملایم برای بوجود آوردن فضای گرم و دوستانه، حمام‎های بزرگ به همراه وان و دوش‌آب به همراه وسایل آرایشی و بهداشتی رایگان و دسترسی رایگان به اینترنت در تمامی اتاق‌ها.

ویژگی‌های برجسته: امکان ورزش در سالن فیتنس و بدن‌سازی هتل و ماساژ در آب گرم، اتاق‌های کارائوکه (Karaoke) اختصاصی و مرکز کسب‌وکار مفید، تسلط کامل کارمندان هتل به سه زبان انگلیسی، مالزیایی  چینی.  ‌

غذاها و نوشیدنی‌های هتل بای‌ویو لنکاوی: ارائه انواع غذاهای آسیایی و بین‌المللی در خانه کافه فلامینگو رستوران، انواع غذاهای باکیفیت چینی در رستوران فونیکس هتل (Phoenix)، و همچنین ارائه انواع غذاهای سبک در لژ تاه تاریک (Tah Tarik) در محیط غیررسمی و دوستانه.

دیگر امکانات و خدمات: استخر روباز و جکوزی، سالن رقص و 8 اتاق مخصوص جلسات با ظرفیت 10 تا 800 نفر مجهز به آخرین سیستم صوتی و تصویری، رستوران‌ چینی، کافه و سالن، سالن فیتنس و بدن‌سازی، مرکز تجارت و بازرگانی، لاندری (خشک‌شویی) و خدمات مربوط به خانه‌داری، گلف در محل رویال گونوگ (Gunung) (حدود 3 کیلومتر)، آب‌گرم به‌ همراه ماساژ درمانی، یخچال در داخل هر اتاق، دسک تور، تاکسی‌سرویس سریع، IPTV و وای‌فای رایگان، کرایه ماشین، تبدیل ارز، سالن زیبایی و وجود آرایشگر در هتل، خدمات دربان، خدمات مربوط به بلیط،

توجه: در داخل هتل، ورود حیوانات و همچنین کشیدن سیگار ممنوع است.

تلفن: +(604) 966 1818

فکس: +(604) 966 3888

ایمیل آدرس: [email protected]

وب‌سایت: www.bayviewhotels.com/langkawi

با آرزوی سفری پر از لحظات شاد و به‌یادماندنی در تور لنکاوی، مالزی....