هتل باومن رزیدنس پوکت : هتل چهار ستاره باومن رزیدنس پوکت نزدیک به ساحل پاتونگ قرار داشته و این میتواند یک پوئن مثبت برای افرادی که به ساحل و ورزش های آبی علاقه مند هستند باشد. برای میهمانان و توریست های تور تایلند امکانات و خدمات بسیاری فراهم شده تا در این هتل احساس راحتی داشته و با رضایت آن را ترک کنند. این خدمات شامل سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، پارکینگ اختصاصی، کرایه اتومبیل، سالن کنفرانس و جلسات، اینترنت بی سیم رایگان، سالن آرایشی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، صرافی، صندوق امانات و ... می باشند.

هتل باومن رزیدنس پوکت

اتاق های هتل باومن رزیدنس پوکت

هتل باومن رزیدنس پوکت به طور کلی دارای 294 اتاق و سوئیت بوده که کفپوش چوبی داشته و دکوراسیون حرفه ای دارند. این 294 اتاق و سوئیت به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های دو تخته
  • اتاق های سه تخته
  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • سوئیت های اختصاصی

خدمات و امکانات ارائه شده در اتاق ها و سوئیت های هتل باومن رزیدنس پوکت شامل سیستم تهویه هوا، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، چای ساز و قهوه ساز، مینی بار، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه و ... می باشند.

اتاق های هتل باومن رزیدنس پوکت

امکانات رفاهی و رستوران های هتل باومن رزیدنس پوکت

میهمانان و توریست های تور ارزان تایلند در رستوران این هتل انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، تایلندی و ... را میتوانند میل کنند. انواع نوشیدنی های گرم و سرد نیز در کافه هتل سرو می شوند. از جمله امکانات رفاهی و سرگرم کننده برای میهمانان، امکاناتی نظیر استخر روباز، سونا و جکوزی، اسپا و ماساژ، سالن بدنسازی و ... فراهم شده اند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل باومن رزیدنس پوکت

دسترسی های نزدیک به هتل باومن رزیدنس پوکت

ساحل معروف پاتونگ با هتل تنها با چند دقیقه پیاده روی فاصله دارد. مرکز خرید جانگ سیلون نیز پنج دقیقه و فرودگاه بین المللی 45 از هتل باومن رزیدنس پوکت فاصله دارد.