هتل بانیان تری پوکت تایلند : هتل پنج ستاره بانیان تری در منطقه ساحلی دریای آندامان قرار داشته و از لحاظ موقعیت مکانی، بهترین لوکیشن را نسبت به دیگر هتل های پوکت دارد. خدمات و امکانات مورد نیاز توریست ها و گردشگران در این هتل به بهترین نحو ممکن ارائه شده و پرسنل هتل تمام تلاش خود را می کنند تا بهترین و رویایی ترین اقامت را برای میهمانان و توریست های تور ارزان تایلند فراهم کنند. در این هتل پنج ستاره سرویس دهی ها به صورت شبانه روزی و میهمانان به صورت 24 ساعته پذیرش می شوند. گوشه از این امکانات و خدمات فوق العاده برای میهمانان شامل خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، سالن کنفرانس و همایش، فروشگاه هدایا و سوغاتی، آسانسور، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، آسانسور، محوطه مخصوص استعمال سیگار، اینترنت بی سیم رایگان، خدمات پزشکی و ... می باشند.

هتل بانیان تری پوکت تایلند

اتاق های هتل بانیان تری پوکت تایلند

هتل بانیان تری پوکت تایلند به طور کلی دارای 135 اتاق، سوئیت و ویلا بوده که هرکدام از آن ها با استفاده از سبک هنر تایلند و صنایع دستی تزئین و دکور شده اند. اقامتگاه های این هتل به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • ویلاهای استاندارد
  • ویلاهای لوکس

تمام اتاق ها و ویلاهای این هتل پنج ستاره دارای تراس اختصاصی با چشم اندازی از استخر هستند. وجود پنجره های بزرگ و قدی در این هتل باعث شده تا نور بیشتری داخل اتاق ها شود. سرویس دهی برای همه اتاق ها به صورت شبانه روزی انجام شده و خدمات خانه داری ارائه می شود. از امکانات یکسان بین اتاق ها میتوان به مینی بار یا یخچال، سیستم تهویه هوا، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، گاوصندوق، چای ساز و قهوه ساز، سرویس دهی شبانه روزی و ..

اتاق های هتل بانیان تری پوکت تایلند

اتاق های هتل بانیان تری پوکت تایلند

امکانات رفاهی و رستوران های هتل بانیان تری پوکت تایلند

برای سرگرمی میهمانان و توریست های تور تایلند امکانات خوبی نظیر ورزش های آبی، استخر روباز، زمین گلف، زمین تنیس، ماساژ و اسپا، سولاریوم، سونا بخار، سونا خشک، استخر مخصوص کودکان، سالن بدنسازی، کتابخانه، باغ، سونا و جکوزی، غواصی، ماهیگیری و ... بوجود آمده اند. هتل بانیان تری پوکت تایلند هفت رستوران و کافه دارد. رستوران سافورن، رستوران اینولا دایوینگ، رستوران سندزف رستوران د اج، کافه لابی لانگ و کافه پول. در رستوران سافرون انواع و اقسام غذاهای سنتی سرو می شود. این رستوران فضای شیک و بسیار زیبایی دارد. در رستوران رستوران این ولا داینینگ هر غذایی که بخواهید سرو می شود. همینطور در این رستوران آشپز شخصی وجود داشته که در تراس ویلای میهمانان غذاهای کبابی می پزد. کافه پول نیز در کنار استخر قرار داشته و میان وعده ها و نوشیدنی های مخصوص سرو می کند. کافه لابی لانگ نیز بیشتر برای گذراندن اوقات فراغت و نوشیدن نوشیدن های مخصوص مناسب است.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل بانیان تری پوکت تایلند

دسترسی های نزدیک به هتل بانیان تری پوکت تایلند

ساحل پاتونگ به همراه ورزش های آبی سی دقیقه تا هتل فاصله دارد. فرودگاه بین المللی نیز بیست دقیقه تا هتل بانیان تری پوکت تایلند فاصله دارد.