هتل بالیهای بی پاتایا : هتل سه ستاره  بالیهای بی پاتایا از اسکله بالیهای چند قدم فاصله داشته و انتهای خیابان معروف واکینگ استریت قرار دارد. یکی از پوئن های مثبت این هتل قرار داشتن در همین خیابان معروف است که سالانه مملو از توریست ها و گردشگران تور تایلند است. تمام طراحی و دکوراسیون این هتل بسیار مدرن و کلاسیک است. خدماتی که هتل بالیهای بی در اختیار میهمانان تور تایلند خود قرار میدهد شامل اینترنت بی سیم رایگان، پذیرش و سرویس دهی شبانه روزی، پارکینگ اختصاصی رایگان، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، صندوق امانات و ...  می باشند.

هتل بالیهای بی پاتایا

اتاق های هتل بالیهای بی پاتایا

هتل بالیهای بی پاتایا به طور کلی، 95 اتاق داشته که این 95 اتاق هرکدام به سه دسته زیر تقسیم شده اند :

  • اتاق های دلوکس رو به کوه چهل متری
  • اتاق های دلوکس رو به دریا چهل متری
  • اتاق های خانوادگی پنجاه متری

این 95 اتاق هرکدام به سمت دریا و یا کوهستان چشم انداز فوق العاده ای دارند. از امکانات اختصاصی و بسیار خوب این اتاق ها برای توریست ها و گردشگران تور تایلند میتوان به مینی بار، سیستم تهویه هوا، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تراس اختصاصی، چای ساز و قهوه ساز، اینترنت بی سیم رایگان، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سرویس دهی شبانه روزی و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل بالیهای بی پاتایا

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل بالیهای بی پاتایا

رستوران د ویو، رستوران داخلی این هتل سه ستاره بوده که برای توریست ها و گردشگران تور تایلند انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، اروپایی و ... را به همراه نوشیدنی های مختلف در فضای باز و یا سالن رستوران سرو می کند. کافه بای هم نزدیک به استخر در فضای باز قرار داشته که از میهمانان تور تایلند خود با انواع نوشیدنی ها پذیرایی می کند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل بالیهای بی پاتایا

دسترسی های نزدیک به هتل بالیهای بی پاتایا

هتل بالیهای بی سه ستاره، با پارک تفریحی معروف، فستیوال سنترال تنها سه کیلومتر فاصله داشته. ساحل کوزی نیز در دو کیلومتری از هتل قرار دارد. از مراکز خرید نزدیک به هتل بالیهای بی، مرکز خرید رویال گاردن پلازا با دو کیلومتری فاصله است. فاصله بین هتل بالیهای بی پاتایا تا فرودگاه بین المللی 1.5 ساعت و تا فرودگاه سوانابومی تنها نود دقیقه است.