هتل باسیلون تفلیس : هتل سه ستاره در سال 2014 در منطقه سابورتالو، مرکز شهر تفلیس افتتاح شده و یکی از هتل های بسیار خوب و پیشرفته تفلیس می باشد. خدمه هتل باسیلون به زبان های ترکی، روسی و انگلیسی مسلط بوده و امکانات و خدمات بسیار خوبی برای میهمانان و توریست های تور گرجستان ارائه میدهند. خدماتی مدرن و خوبی که این هتل سه ستاره به میهمانان خود ارائه میدهد شامل اینترنت بی سیم رایگان، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، نظافت روزانه، محوطه مخصوص استعمال سیگار، پارکینگ اختصاصی، کرایه اتومبیل، خشکشویی و اتوشویی، صندوق امانات، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، روزنامه رایگان در لابی، مینی مارکت و ... می باشند.

هتل باسیلون تفلیس

اتاق های هتل باسیلون تفلیس

هتل باسیلون تفلیس، دارای هفده اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های بدون آلرژی
  • اتاق های بدون سیگار
  • سوئیت عروس و داماد
  • سوئیت برای ماه عسل

تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل سه ستاره بسیار مدرن و زیبا دکور شده اند. از جمله امکانات و خدماتی که داخل اتاق ها ارائه شده اند میتوان به سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون ماهواره ای، سیستم تهویه هوا، مینی بار، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، گاوصندوق، نظافت روزانه، چای ساز و قهوه ساز و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل باسیلون تفلیس

رستوران و امکانات رفاهی هتل باسیلون تفلیس

در رستوران هتل باسیلون تفلیس انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، گرجی و ... همراه با نوشیدنی های مختلف برای میهمانان و توریست های تور گرجستان سرو می شوند. از جمله امکانات رفاهی نیز میتوان سال ماساژ و اسپا، سالن بدنسازی و ... را نام برد.

رستوران و امکانات رفاهی هتل باسیلون تفلیس

دسترسی های نزدیک به هتل باسیلون تفلیس

این هتل سه ستاره از ایستگاه مترو و اتوبوس شهر فاصله کمی داشته و ایستگاه قطار تفلیس را در چهار کیلومتری خود دارد. از فرودگاه بین المللی تا هتل باسیلون تفلیس بیست کیلومتر فاصله است.