هتل باروت کمر آنتالیا : هتل پنج ستاره باروت، در منطقه کمر شهر آنتالیا، در طبیعتی زیبا و بکر قرار دارد. این هتل، از لوکس ترین و بهترین هتل هایی بوده که توریست های و گردشگران تور آنتالیا در تعطیلات خود از آن یاد کرده اند. انواع امکانات رفاهی و سرگرم کننده در این هتل ارائه شده. از خدمات این هتل برای میهمانان و توریست های تور آنتالیا میتوان به خشکشویی و اتوشویی، اینترنت بی سیم و پارکینگ اختصاصی رایگان، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، نگهداری از کودکان، فروشگاه هدایا و سوغاتی، صندوق امانات، صرافی، سالن کنفرانس و جلسات، سالن آرایشی و ... اشاره کرد.

هتل باروت کمر آنتالیا

اتاق های هتل باروت کمر آنتالیا

هتل باروت کمر آنتالیا، در مجموع 357 اتاق و سوئیت داشته که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های عمومی لوکس
  • اتاق های زیر شیروانی
  • اتاق های به سمت خشکی
  • اتاق های به سمت دریا
  • اتاق های فوق لوکس
  • سوئیت های سلطان

تمام امکانات یکسان این هتل پنج ستاره شامل سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون ماهواره ای، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی، اینترنت بی سیم رایگان، تلفن، مینی بار، گاوصندوق، سرویس دهی شبانه روزی، صبحانه در اتاق، چای ساز و قهوه ساز، نظافت روزانه و ... می باشند.

اتاق های هتل باروت کمر آنتالیا

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل باروت کمر آنتالیا

رستوران هتل باروت کمر بهترین غذاهای بین المللی، آسیایی، محلی و ... را برای میهمانان تور آنتالیا سرو می کند. امکانات رفاهی و سرگرم کننده بسیاری در این هتل ارائه شده از جمله استخر سرپوشیده و روباز، مینی گلف، واتربال، تنیس روی میز، پارک آبی، مرکز بازی، سالن بدنسازی، حمام ترکی، سونا و جکوزی، اسپا و ماساژ، ویندسرفینگ، ورزش های آبی و غیر موتوری، سینما، دارت، والیبال ساحلی، ژیمناستیک آبی، ورزش های کششی، تیر اندازی، کلاس های ایروبیک، واتربال، بوچیا و ... می باشند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل باروت کمر آنتالیا

دسترسی های نزدیک به هتل باروت کمر آنتالیا

هتل باروت کمر پنج ستاره آنتالیا نزدیک ترین دسترسی را به سمت جاذبه های گردشگری، مراکز تجاری و تفریحی شهر دارد. مرکز شهر از هتل باروت کمر تنها ده دقیقه و از فرودگاه بین المللی، شصت کیلومتر فاصله است.