هتل باراکودا پاتایا تایلند : هتل پنج ستاره باراکودا پاتایا در قسمت مرکزی این شهر، سال 2008 افتتاح شده و به بسیار از مراکز تجاری و تفریحی دسترسی دارد. این هتل پنج ستاره برای توریست ها و گردشگران تور تایلند میهمان خود، امکانات و خدمات بی نظیری مثل پذیرش و سرویس دهی شبانه روزی، پارکینگ، خشکشویی و اتوشویی، سالن کنفرانس و جلسات، سالن آرایشی، فروشگاه هدایا و سوغات، کرایه اتومبیل و موتور، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، صندوق امانات، صرافی و ... ارائه میدهند.

هتل باراکودا پاتایا تایلند

اتاق های هتل باراکودا پاتایا تایلند

هتل باراکودا پاتایا تایلند به طور کلی 72 اتاق و سوئیت با دکوراسیون بسیار زیبا و راحت، و نشیمن بزرگ داشته که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های دلوکس یک تخته
  • اتاق های دلوکس دو تخته
  • سوئیت های باراکودا
  • سوئیت های گرند باراکودا
  • اتاق های ویژه معلولین

تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل دارای تراس اختصاصی و منظره بسیار زیبا به سمت شهر هستند. برای هرکدام از این اتاق ها و سوئیت ها، امکانات پیشرفته و بسیار خوبی مثل گاوصندوق، چای ساز و قهوه ساز، لوازم بهداشتی و آرایشی، اینترنت بی سیم رایگان، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، مینی بار، حمام اختصاصی، سیستم تهویه هوا، مینی بار، میزکار، سرویس دهی شبانه و ... در نظر گرفته شده است.

اتاق های هتل باراکودا پاتایا تایلند

امکانات رفاهی و رستوران های هتل باراکودا پاتایا تایلند

این هتل پنج ستاره رستوران ها و کافه های بسیار در خود داشته که هرکدام مشغول به سرو انواع غذاهای دریایی، بین المللی، تایلندی و .. هستند. یکی از رستوران های این هتل روی پشت بام قرار داشته و بهترین منظره را همراه با یک غذای باکیفیت و خوشمزه به شما میدهد. در کافه های این هتل، به خصوص در کافه کنار استخر، نوشیدنی های مختلف برای تمام سلایق توریست ها و گردشگران تور تایلند آماده می شوند. امکانات رفاهی این هتل شامل حمام ترکی، سالن اسپا و ماساژ، استخر روباز، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی و ... می باشند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل باراکودا پاتایا تایلند

دسترسی های نزدیک به هتل باراکودا پاتایا تایلند

هتل باراکودا پاتایا پنج ستاره با درست کنار مرکز خرید اونیو لایف استایل قرار داشته و تا کوه لارن در جزیره کورال با کشتی بیست دقیقه فاصله دارد. با خودرو از هتل تا بانکوک پنح ساعت و همینطور تا ساحل پاتایا 250 متر و خیابان معروف واکینگ استریت با ده دقیقه فاصله می باشد. فرودگاه بین المللی شهر پاتایا در فاصله 114 کیلومتر از هتل باراکودا قرار دارد.