هتل ایندرا ریجینت بانکوک : هتل بزرگ و لوکس ایندرا ریجینت بانکوک ، در فاصله بسیار کمی تا مرکز خرید سنترال ورلد قرار داشته و در منطقه خوب پراتونام واقع میباشد. همینطور مرکز خرید ام بی کی و مرکز همایش های ملی کوئین سیرکیت در هفت کیلومتری این هتل قرار دارند. هتل ایندرا ریجینت بانکوک پارکینگ و اینترت بی سیم را به صورت رایگان به میهمانان خود ارائه میدهد. همچنین یک صرافی ، سوپرمارکت، تاکسی سرویس گردش های سیاحتی، آرایشگاه و سالن کنفرانس از دیگر امکانات این هتل میباشد. خدمات پذیرش هتل به صورت شبانه روزی میباشد.

هتل ایندرا ریجینت بانکوک

اتاق های هتل ایندرا ریجینت بانکوک

اتاق های هتل مبلمان و تخت های راحتی داشته و رو به فضایی سبز و دلپذیر قرار دارد. دکوراسیون اتاق با رنگ های سبز و قهوه  ای و به سبک تایلندی تزئین شده اند. سیستم تهویه هوا و سیستم های گرمایشی و سرمایشی، تلوزیون، ماهواره، یخچال و مینی بار، آب رایگان، چای ساز یا قهوه ساز، حمام لوکس و مجهز، گاوصندوق، تلفن خط بین المللی، و انواع سوئیت ها و اتاق های استاندارد را برای میهمانان و توریست ها و گردشگران تور بانکوک ارائه میدهد.

اتاق های هتل ایندرا ریجینت بانکوک

امکانات تفریحی و رستوران های هتل ایندرا ریجینت بانکوک

رستوران های این هتل انواع غذاهای بین المللی، چینی و تایلندی را با بهترین کیفیت برای میهمانان خود سرو میکنند. همینطور کافه های هتل ایندرا ریجینت بانکوک بهترین کیک ها و نوشیدنی ها را دارد. از امکانات تفریحی هتل ایندرا ریجینت بانکوک یک 1 استخر روباز، سالن ورزشی، زمین بیلیارد ماساژ و کرکز آب گرم میباشد.