هتل اینتوریست باتومی گرجستان : از هرجای دنیا که باشید کارکنان آموزش دیده و خوش برخورد هتل اینتوریست باتومی گرجستان به زبان شما صحبت میکنند. این کارکنان مسلط به چند زبان انگلیسی، فرانسوی، ترکی و روسی بوده و خدماتی مثل پذیرش شبانه روزی، سالن آرایشگاه، فروشگاه سوغاتی و هدایا، مینی مارکت، صندوق امانات، ترنسفر فرودگاهی و درون شهری، خدمات خشکشویی و اتوشویی، سالن کنفرانس، صرافی، اینترنت بی سیم رایگان و ... را به شما ارائه میدهند. همینطور هتل اینتوریست باتومی گرجستان پارکینگ نداشته و امکان ورود حیوانات خانگی مقدور نیست. هتل اینتوریست باتومی گرجستان دسترسی بسیار خوبی به سمت دریای سیاه، بلوار دریا کنار، بندر و میدان مرکزی این شهر دارد.

هتل اینتوریست باتومی گرجستان

اتاق های هتل اینتوریست باتومی گرجستان

این هتل پنج ستاره 140 اتاق داشته که همگی با استفاده از رنگ های روشن و مبلمان و وسایل چوبی دکور شده اند. هرکدام از اتاق های خانواده، معمولی و اختصاصی، امکاناتی دارند که این امکانات و خدمات شامل ، تلوزیون تخت به همراه کانال های ماهواره ای، مینی بار، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تراس اختصاصی، حمام اختصاصی و لوکس، اینترنت بی سیم رایگان، سرو صبحانه در اتاق، تلفن و سرویس دهی شبانه روزی به میهمانان و توریست های تور گرجستان میشود.

اتاق های هتل اینتوریست باتومی گرجستان

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل اینتوریست باتومی گرجستان

اگر میخواهید در فضای باز همراه با هوای تازه غذای خود را میل کنید رستوران تفلیس این هتل دقیقا همان چیزی است که میخواهید این رستوران تراسی با منظره پارک و بلوار باتومی داشته و انواع غذاهای بین المللی را سرو میکند. برای کسانی که غذاهای ژاپنی دوست دارند نیز رستوران سوشی بار وجود داشته و غذاهای ایتالیایی نیز به دست رستوران ونزیا آماده میشود. عصر خود را در باغ زمستانی باکوریانی بگذرانید این باغ زیبا فضای بسیارر جذابی داشته و صدای پیانو از هر طرف شنیده میشود. استخر روباز، سونا و جکوزی، مرکز آبگرم و اسپا، ماساژ و سالن بدنسازی از دیگر امکانات تفریحی هتل اینتوریست باتومی گرجستان است.