هتل ایمپریال پالاس ایروان : از هتل های خوب چهار ستاره ایروان، میتوان به هتل ایمپریال پالاس ایروان اشاره کرد که همینطور دسترسی بسیار خوبی به سالن تئاتر ارمین ها و موزه خانگی Aram Khacaturian و ایستگاه قطار داشته. یکی از دلایل انتخاب این هتل بوسیله توریستها و گردشگران تور ارمنستان در ایروان دسترسی سریع و نزدیک به مراکز تجاری و تفریحی این شهر است. امکانات و خدمات این هتل اتاقهای مخصوص سیگار، پارکینگ و اینترنت رایگان، مرکز خرید داخلی، ترنسفر فرودگاه، سیستم تهویه هوا، خدمات نگهداری از کودمان شما، خدمات خشک شویی و لباسشویی، پذیرش شبانه روزی، صرافی، تاکسی سرویس و کرایه ماشین میباشد.

هتل ایمپریال پالاس ایروان

اتاق های هتل ایمپریال پالاس ایروان

تراس اتاقهای این هتل 4ستاره رو به کوه آرارات و مجسمه مادر ارمنستان است. در هر اتاق برای هر نفر امکانات جداگانه و خوبی وجود دارد. پنجره اتاق ها قدی بوده و دکوراسیون شیک و مدرنی دارند. اینترنت بی سیم در اتاق ها به صورت رایگان در دسترس هستند. و سرویس دهی به هر 77 اتاق به صورت 24 ساعته است. همه اتاق ها سیستم تهویه هوای مناسب، مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، حمام مجهز، میزمطالعه، تلوزیون و ... دارند.  

اتاق های هتل ایمپریال پالاس ایروان

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل ایمپریال پالاس ایروان

رستوران های هتل ایمپریال پالاس ایروان انواع غذاهای ارمنی، گیاهی و رژیمی و همینطور غذاهای بین المللی برای میهمنان خود سرو و منوی صبحانه روزانه خود را باز گذاشته. بیشتر در رستوران های این هتل غذاهای اروپایی، آمریکایی و غذاهای مخصوص گیاهخواران سرو میشود. از امکانات تفریحی هتل میتوان به بار، باغ سرسبز و زیبا، تراس، کافه در فضای باز هتل، سالن بدنسازی مجهز و ماساژ اشاره کرد.