هتل ایفوریا باتومی گرجستان : هتل ایفوریا، کارکنانی مجرب و آموزش دیده داشته که مسلط به زبان های انگلیسی، روسی و ترکی هستند. این هتل برتر باتومی ساحل اختصاصی به همراه تراس داشته و در همه مکان های عمومی هتل اینترنت بی سیم رایگان ارائه میدهد. اگر در این شهر ماشین کرایه کرده و یا با ماشین خود سفر کرده اید، هتل ایفوریا باتومی گرجستان پارکینگ رایگان با ظرفیت بالا دارد. پذیرش میهمان و توریست تور لحظه آخری گرجستان به صورت شبانه روزی بوده و همینطور ترنسفر فرودگاهی، خدمات خشکشویی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، سالن کنفرانس به همراه اینترنت بی سیم، صندوق امانات، باجه اطلاعات، روزنامه رایگان در لابی، آسانسور و .. از دیگر امکانات هتل ایفوریا باتومی گرجستان است. پارک آبی شهر باتومی در هفت مایلی، دلفیناریوم و موزه باستان شناسی این شهر در 2.1 مایلی و فرودگاهی بین المللی در 1.9 مایلی این هتل قرار دارند.

هتل ایفوریا باتومی گرجستان

هتل ایفوریا باتومی گرجستان

هتل ایفوریا برای هر تعداد از توریست ها و گردشگران تور ارزان گرجستان اتاق دارد. این اتاق ها به اتاق خانوادگی، اتاق های ضد صدا، اتاق های سرو صدا و اتاق vip تقسیم میشوند. هرکدام از این اتاق ها به اینترنت بی سیم هتل دسترسی رایگان دارند. این اتاق ها نشیمن جدا و مبله داشته و تراس هایی رو به دریا و یا کوه داشته که میتواند برای صرف چای در هنگام عصر دلچسب باشد. هر اتاق دارای مینی بار یا یخچال، بطری آب رایگان، میزکار، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام لوکس و مجهز، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، چای ساز و قهوه ساز، و تلوزیون ماهواره ای میباشد.

هتل ایفوریا باتومی گرجستان

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل ایفوریا باتومی گرجستان

اگر بخواهید یک روز از سفر خود را در هتل مانده و استراحت کنید، ماساژهای هتل ایفوریا امتحان کنید. همینطور بعد از این ماساژ میتوانید در سونا خشک و یا سونا بخار استراحتی کرده و یا در استخر های روباز و سرپوشیده هتل شنا کنید. هتل ایفوریا باتومی گرجستان همچنین سالن بدنسازی مجهزی هم دارد. یکی از بزرگ ترین رستوران های این هتل که به پنج قسمت بزرگ تقسیم میشود رستوران ادجارا است. این رستوران از هر جای دنیا منوی غذایی برای صبحانه، ناهار و شام دارد. همینطور یکی از این پنج قسمت را به کودکان اختصاص داده. قسمت دیگر آن نیز روی تراس اختصاصی کنار دریای سیاه و ببوار است. رستوران ادجارا تا چهارصد نفر ظرفیت دارد.