هتل ایستین پاتایا : این هتل چهار ستاره در شهر پاتایا تنها پانصد متر از ساحل، پنج دقیقه تا مرکز فستیوال پاتایا و سی دقیقه تا فرودگاه بین المللی فاصله دارد. هتل ایستین پاتایا میتواند برای بسیاری از تجار و همینطور توریست ها و گردشگران معمولی تور پاتایا هم از نظر مراکز تجاری و هم تفریحی مناسب باشد. این هتل چهار ستاره پذیرش شبانه روزی داشته، اینترنت رایگان و پارکینگ 24ساعته، خدمات خشکشویی و لباسشویی و ... از امکانات آن هستند. هزینه اقامت برای نوزادانِ تا دو سال رایگان بوده و همینطور کودکان سه تا شانزده سال نیز میتوانند رایگان در هتل ایستین پاتایا اقامت داشته باشند.

هتل ایستین پاتایا

اتاق های هتل ایستین پاتایا

اتاق های این هتل با طراحی تایلندی دکور و تزئین شده، همینطور برای افراد معلول و کم توان نیز امکانات ارائه میدهد. هر اتاق هتل ایستین پاتایا دارای امکانات خوبی مثل تراس اختصاصی، تلوزیون ماهواره ای، تلفن، صندوق امانات، مینی بار یا یخچال، تخت و مبلمان راحتی، حمام به همراه تمام امکانات مورد نیاز مثل حوله، دمپایی و سشوار و لوازم آرایشی بهداشتی رایگان، اینترنت بی سیم، چای ساز و قهوه ساز میباشد.

اتاق های هتل ایستین پاتایا

امکانات تفریحی و رستوران های هتل ایستین پاتایا

ماساژ درمان های این هتل در پاتایا بسیار معروف است شما میتوانید بعد از ظهر خود را با استفاده از یکی از پکیج های ماساژ درمانی این هتل ریلکس و راحت باشید. همینطور امکانات خوب دیگری از جمله استخر روباز، سالن ورزشی، سونا و جکوزی و آبگرم در هتل ایستین پاتایا هستند. از بهترین رستوران های هتل ایستین پاتایا میتوان به رستوران بیسترو اشاره کرد که انواع و اقسام غذاهای خوب و باکیفیت را برای میهمانان هتل سرو میکند همینطور رستوران خانه شیشه ای. یکی از ویژگیهای خوب هتل منوی خدمات 24 ساعته اتاق است که این امکان را به شما میدهد تا از هر زمان که میخواهید برای خود غذا سفارش دهید.