هتل ایبیس پاتایا : هتل 3 ستاره ایبیس پاتایا تایلند واقع در قلب پاتایا و یک پیاده روی کوتاه به دور از ساحل پاتایا است. توریست ها و گردشگران تور تایلند با انتخاب این هتل اقامت راحت و رویایی خواهند داشت و امکانات و خدمات بسیار خوبی برای آن ها فراهم خواهد بود. این خدمات ارائه شده شامل ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، نگهداری از کودکان، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، خدمات مخصوص افراد معلول، خشکشویی و اتوشویی، سالن کنفرانس و جلسات، اینترنت بی سیم رایگان، کرایه اتومبیل، پارکینگ اختصاصی، محوطه مخصوص استعمال سیگار، امکان ورود حیواناتت خانگی، میز تور و ... می باشند. همینطور رفتار پرسنل بسیار محترمانه بوده و مسلط به زبان های تایلندی، بلغاری و انگلیسی هستند.  

هتل ایبیس پاتایا

اتاق های هتل ایبیس پاتایا

هتل ایبیس پاتایا به طور کلی دارای 254 اتاق و سوئیت شیک و تمیز بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های دبل استاندارد
  • اتاق های استاندارد دوقلو
  • اتاق های استاندارد سینگل
  • اتاق های خانوادگی دبل

دکوراسیون و طراحی تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل سه ستاره به سبک معاصر بوده و تمام امکانات مورد نیاز برای توریست ها و گردشگران تور ارزان تایلند فراهم شده تا از اقامتشان لذت ببرند. از جمله این امکانات میتوان به اینترنت بی سیم رایگان، سیستم تهویه هوا، گاوصندوق، مینی بار، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، میز مطالعه، تراس اختصاصی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه، مبلمان، چای ساز و قهوه ساز و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل ایبیس پاتایا

امکانات رفاهی و رستوران های هتل ایبیس پاتایا

هتل امکان استفاده از استخر روباز و یا اجاره یک دوچرخه برای کشف پاتایا و گشت گذار در خیابان، مغازه ها، و سالن های شب زنده داری در این منطقه به توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری تایلند میدهد. لذت بردن از غذاهای تایلندی معاصر در طعم و یا یک کوکتل در نوار لابی و استخر هتل بخش دیگری از امکانات هتل است. از امکنات رفاهی داخل هتل میتوان به استخر روباز، سونا و جکوزی، اسپا، ماساژ، سالن بدنسازی و ... اشاره داشت.  

امکانات رفاهی و رستوران های هتل ایبیس پاتایا

دسترسی های نزدیک به هتل ایبیس پاتایا

از این هتل سه ستاره تا ساحل پاتایا و جاده بیچ رود سیصد متر فاصله است. این هتل در خیابان نورف رود قرار داتشه و از خیابان معروف واکینگ استریت و مرکز شهر یه کیلومتر فاصله دارد. فاصله هتل ایبیس پاتایا تا فرودگاه بین المللی سوارنابومی، 110 کیلومتر می باشد.