هتل ای وان رویال کروز پاتایا تایلند : هتل چهار ستاره ای وان رویال کروز پاتایا را اگر از دور ببینید، ساختمانی شبیه به یک کشتی کروز را خواهید دید. علاوه بر این نمای بیرونی، نمای داخلی هم شبیه به داخل کشتی کروز بوده و حتی تا حدودی دکوراسیون شبیه به کشتی کروز است. این هتل توریست ها و گردشگران تور تایلند را به صورت شبانه روزی پذیرش کرده و برای آن ها خدماتی نظیر سالن آرایشی و زیبایی، خشکشویی و اتوشویی، پارکینگ اختصاصی، سرویس دهی شبانه روزی، سالن کنفرانس و جلسات، اینترنت بی سیم رایگان، آسانسور، نگهداری از کودکان، صرافی و ... ارائه میدهند.

هتل ای وان رویال کروز پاتایا تایلند

اتاق های هتل ای وان رویال کروز پاتایا تایلند

هتل ای وان رویال کروز پاتایا تایلند به طور کلی 465 اتاق و سوئیت داشته که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های سوپریور
  • اتاق های دلوکس
  • اتاق های اجرایی
  • سوئیت های خانوادگی
  • سوئیت های مینی
  • سوئیت های رویال

تمام وسایل ها و چیدمان های اتاق ها و سوئیت های این هتل به صورت لباس ملوان ها که به رنگ های آبی و سفید هستند دکور شده و حتی اتاق ها نیز تا کمی شبیه به کابین کشتی هستند. امکانات و خدمات هر اتاق و سوئیت متفاوت بوده اما امکاناتی که به صورت یکسان در تمام اتاق ها و سوئیت ها ارائه می شوند شامل سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، چای ساز و قهوه ساز، میز مطالعه بزرگ، تلویزیون ماهواره ای، تراس اختصاصی، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، گاوصندوق، سرویس دهی شبانه روزی و ... می باشند.

اتاق های هتل ای وان رویال کروز پاتایا تایلند

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل ای وان رویال کروز پاتایا تایلند

رستوران بوت موزیک پلیس، برای توریست ها و گردشگران تور تایلند انواع و اقسام غذاهای بین المللی، آسیایی و تایلندی و ... را به همراه نمایش و موزیک های زنده مختلف آماده می کند. میهمانان تور تایلند در این هتل از امکانات رفاهی بسیار خوبی مثل سالن اسپا و ماساژ، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، استخر روباز و ... برخوردار خواهند بود.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل ای وان رویال کروز پاتایا تایلند

دسترسی های نزدیک به هتل ای وان رویال کروز پاتایا تایلند

این هتل چهار ستاره در خیابان بسیار معروف و توریستی واکینگ استریت قرار داشته و تا سالن تئاتر و مرکز شهر فاصله بسیار کوتاهی دارد. ساحل نیز در دویست متری این هتل قرار دارد. فستیوال مرکزی در فاصله سه کیلومتری از هتل ای وان رویال کروز می باشد. از هتل ای وان رویال کروز پاتایا فرودگاه بین المللی تنها یک ساعت و نیم با خودرو راه است.