هتل اکسپرس استار استانبول : هتل سه ستاره اکسپرس استار، در قسمت مرکزی از شهر استانبول قرار داشته و تنها چند قدم با میدان تقسیم فاصله دارد. کارکنان هتل به صورت شبانه روزی از میهمانان پذیرایی کرده و خدمات ارائه شده به توریست ها و گردشگران تور استانبول در این هتل شامل ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، سالن کنفرانس و جلسات، سالن آرایشی، میز تور، پذیرش 24 ساعته، حمل و نگهداری از چمدان ها، صندوق امانات، صرافی و ... می باشند.

هتل اکسپرس استار استانبول

اتاق های هتل اکسپرس استار استانبول

هتل اکسپرس استار استانبول به طور کلی دارای 27 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های بدون صدا
  • اتاق های بدون سیگار
  • سوئیت های اختصاصی

تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل مبلمانی ساده داشته و به صورت کلاسیک و راحت دکور شده اند تا میهمانان و توریست های تور ارزان استانبول احساس خوبی در هتل اکسپرس استار استانبول داشته باشند. از امکانات ارائه شده داخل هر اتاق از این هتل سه ستاره میتوان به اینترنت بی سیم رایگان، مینی بار، سرویس دهی شبانه روزی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلفن، سرویس دهی شبانه روزی، تلویزیون ماهواره ای، نظافت روزانه، سیستم تهویه هوا، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل اکسپرس استار استانبول

امکانات رفاهی و رستوران های هتل اکسپرس استار استانبول

در این هتل رستوران خوبی با انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، ترکی و ... همراه با صبحانه ها به صورت روزانه سرو می شوند. نوشیدنی های مختلف گرم و سرد نیز به در قسمت کافه هتل ارائه می شوند. از جمله امکانات رفاهی هتل اکسپرس استار برای میهمانان و توریست های تور لحظه آخری استانبول می توان به ماساژ، اسپا، حمام سنتی و ... اشاره کرد.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل اکسپرس استار استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل اکسپرس استار استانبول

هتل اکسپرس استار سه ستاره از خیابان استقلال چهار دقیقه فاصله دارد. فرودگاه بین المللی نیز در فاصله هفده کیلومتری از هتل می باشد.