هتل اچ رزیدنس بانکوک : نزدیک به پارک لومپینگ، در منطقه تجاری ساتورن هتل سه ستاره خوب اچ رزیدنس بانکوک قرار دارد. توریست ها و گردشگران تور بانکوک میتوانند اقامتی عالی و با هزینه کم در این شهر را در هتل اچ رزیدنس بانکوک تجربه کنند. یکی از ویژگی های خاص این هتل، دکوراسیون و طراحی جالب تایندی است. این هتل امکانات مناسب و خوبی هم برای میهمانان خود در نظر گرفته این امکانان شامل اینترنت بی سیم و پارکینگ رایگان، سرویس ترنسفر فرودگاهی و درون شهری رایگان، خدمات خشکشویی و اتوشویی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، صندوق امانات، روزنامه در لابی، نگهداری از کودکان و پذیرش شبانه روزی میباشد.

هتل اچ رزیدنس بانکوک

اتاق های هتل اچ رزیدنس بانکوک

هتل اچ رزیدنس بانکوک 113 اتاق مختلف داشته که تمام وسایل موجود در آنها از چوب بوده و در طراحی و دکوراسیونو آن از رنگهای گرم و روشن و سبک مدرن تایلندی استفاده شده است. جنس کف اتاق ها چوبی است. در تمام اتاق های این هتل کاملا احساس راحتی خواهید کرد. سرویس دهی شبانه روزی و نظافت روزانه برای همه اتاق ها انجام شده و هرکدام از آن ها نورگیر بسیار مناسبی دارند. در این اتاق ها امکاناتی مثل مینی بار، صندوق امانات، حمام اختصاصی، سیستم تهویه هوا، تلوزیون ماهواره ای، تلفن، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی و ... وجود دارند.  

اتاق های هتل اچ رزیدنس بانکوک

امکانات تفریحی و رستوران های هتل اچ رزیدنس بانکوک

رستوران های این هتل سه ستاره برای میهمانان خود انواع غذاهای اروپایی و آسیایی و بین المللی سرو میکند. صبحانه ها نیز روازنه و به صورت بوفه سرو میشود. در کنار این رستوران شما استخر هتل اچ رزیدنس، سالن اسپا و ماساژ، سونا و جکوزی و سالن ورزشی قرار داشته که از امکانات تفریحی و سرگرم کننده این هتل محسوب میشود.

امکانات تفریحی و رستوران های هتل اچ رزیدنس بانکوک

دسترسی های نزدیک به هتل اچ رزیدنس بانکوک

هتل سه ستاره اچ رزیدنس بانکوک، در منطقه ساتورن قرار داشته و شما با اقامت در آن میتوانید به جاذبه های تاریخی و معابد عجیب و غریب دسترسی خوبی داشته باشید. از پارک لوپینی هتل اچ رزیدنس بانکوک سی دقیقه راه بوده و فاصله فرودگاه با آن نیز چهل کیلومتر میباشد.