هتل اپرا سوئیت ارمنستان : هتل چهار ستاره اپرا سوئیت ارمنستان در قسمت مرکزی شهر ایروان قرار دارد. این هتل توریست ها و گردشگران تور ارمنستان را به صورت شبانه روزی پذیرش میکند. سرویس دهی در این هتل به صورت 24 ساعته است. اینترنت بی سیم، رایگان در سراسر هتل ارائه می شود. پارکینگ اختصاصی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، صرافی، نگهداری از کودکان، خشکشویی و اتوشویی، صندوق امانات، میز تور، نظافت روزانه و ... از دیگر خدمات خوب هتل اپرا سوئیت ارمنستان هستند.

هتل اپرا سوئیت ارمنستان

اتاق های هتل اپرا سوئیت ارمنستان

اتاق ها و سوئیت های این هتل چهار ستاره، نشیمن بسیار بزرگ و راحتی دارند. میهمانان تور ارمنستان در این هتل میتوانند صبحانه ها را در اتاق ها و سوئیت های خود میل کنند. دکوراسیون و طراحی این اتاق ها بسیار مدرن و زیباست. امکاناتی که این اتاق ها و سوئیت ها دارند شامل سیستم تهویه هوا، سرویس بهداشتی، تلویزیون ماهواره ای، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلفن، مینی بار، حمام اختصاصی، اینترنت بی سیم رایگان، لپ تاپ، آشپزخانه، اجاق گاز، لوازم بهداشتی و ارایشی رایگان، سرویس دهی شبانه روزی و ... می باشند.

اتاق های هتل اپرا سوئیت ارمنستان

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل اپرا سوئیت ارمنستان

هتل اپرا سوئیت ارمنستان یک رستوران به اسم سیناترا داشته که برای میهمانان تور ارمنستان خود انواع و اقسام غذاهای بین المللی محلی، اروپایی، دریایی و ... را به همراه نوشیدنی های مختلف سرو می کند. سالن ماساژ و بدنسازی، باغ و سونا بخار از امکانات رفاهی و تفریحی این هتل چهار ستاره هستند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل اپرا سوئیت ارمنستان

دسترسی های نزدیک به هتل اپرا سوئیت ارمنستان

هتل اپرا سوئیت چهار ستاره، از سالن تئاتر شهر تنها نیم کیلومتر فاصله دارد. همینطور از بین وسایل حمل و نفل عمومی نیز، ایستگاه مترو باقرامیان با هشت دقیقه و ایستگاه قطار نیز با شش کیلومتر فاصله از هتل قرار می باشند. میدان جمهوری در 1.5 کیلومتری و فرودگاه بین المللی ایروان نیز در فاصله پانزده کیلومتری از هتل قرار دارند.