هتل اولد میدان تفلیس : هتل سه ستاره اولد میدان در قسمت مرکزی شهر تفلیس قرار داشته و موقعیت مکانی بسیار خوبی برای توریست ها و گردشگران تور گرجستان دارد. این هتل یکی از بهترین هتل های سه ستاره در مرکز شهر بوده و کارکنان آن به زبان های انگلیسی و گرجی مسلط هستند. هتل اولد میدان یک هتل معاصر در ساختمانی قدیمی است. این هتل برای میهمانان خود خدماتی نظیر پارکینگ اختصاصی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، کرایه اتومبیل، اینترنت بی سیم رایگان، خشکشویی، سالن کنفرانس و جلسات، صندوق امانات، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغاتی و ... ارائه میدهد.

هتل اولد میدان تفلیس

اتاق های هتل اولد میدان تفلیس

هتل اولد میدان تفلیس به طور کلی دارای سیزده اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های سوپریور
  • سوئیت های جونیور

همه اتاق ها و سوئیت های این هتل سه ستاره مبله هستند. همینطور دارای آشپزخانه مجهز، سیستم تهویه هوا، مینی بار، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، میز کار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، سرویس دهی شبانه روزی، اینترنت بی سیم رایگان، میز ناهار خوری، گاوصندوق و ... می باشند.

اتاق های هتل اولد میدان تفلیس

امکانات رفاهی و رستوران های هتل اولد میدان تفلیس

این هتل سه ستاره دارای یک رستوران خوب و باکیفیت بوده. منوی غذایی این رستوران شامل انواع غذاهای بین المللی، محلی و گرجی و ... بوده و در کافه بارهای آن انواع و اقسام نوشیدنی های گرم و سرد، دسرها و ... برای میهمانان و توریست های تور لحظه اخری گرجستان سرو می شوند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل اولد میدان تفلیس

دسترسی های نزدیک به هتل اولد میدان تفلیس

از این هتل سه ستاره تا حمام های سولفور معروف تفلیس دو دقیقه و تا خیابان شاردنی پنج دقیقه فاصله است. میدان آزادی ششصد متر و سالن تئاتر روستاولی در فاصله دو کیلومتری از هتل اولد می باشد. از هتل اولد میدان تفلیس تا فرودگاه بین المللی تفلیس هجده کیلومتر فاصله است.