هتل امپریال پاتایا : هتل چهار ستاره امپریال برای راحتی میهمانان و توریست های تور پاتایا سرویس ترنسفر فرودگاهی ارائه میدهد تا در پیدا کردن هتل یا فرودگاه دچار مشکل نشوید. هتل امپریال پاتایا پارگینگ خود را رایگان ارائه داده و چند سالن کنفرانس و جلسه برای ملاقات های شما دارد. خدمات کرایه خودرو، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، صندوق امانات، صرافی و تبدیل ارز، سالن اجتماعات، اینترنت رایگان، مکان های مخصوص سیگارف ترنسفر درون شهریف فروشگاه هدایا و سوغاتی و ... از دیگر خدمات هتل امپریال پاتایا هستند.

هتل امپریال پاتایا

اتاق های هتل امپریال پاتایا

هتل امپریال پاتایا سیصد اتاق با دکور تایلندی داشته که همه آن ها تراس اختصاصی به سمت دریا دارند. هرکدام از این اتاق ها و سوئیت ها دارای خدماتی هستند که ممکن است در طول سفر خود به آن احتیاج داشته باشید مانند سرویس دهی شبانه روزی و ... تا در طول سفر خود احساس کنید در منزل خود هستید. اتاق ها به صورت روزانه نظافت میشوند و از امکاناتی نظیر تلوزیون ماهواره ای، مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلفن، میزمطالعه، گاوصندوق، اینترنت بی سیم رایگان و ... برخوردارند.

اتاق های هتل امپریال پاتایا

امکانات رفاهی و رستوران های هتل امپریال پاتایا

رستوران های هتل امپریال پاتایا انواع و اقسام غذاهای تایلندی، غربی، چینی، آسیایی و بین المللی را برای شما سرو میکنند. همینطور کافی شاپ های آن شبانه روزی باز بوده و انواع شیرینی های تایلندی و ویتنامی بسیار خوشمزه ای دارد. این کافه فضایی صمیمی داشته و به سمت باغ هتل است. برای سرگرمی کودکان توریست ها و گردشگران تور پاتایا زمین های بازی و سرگرمی های سالم و خوبی ایجاد شده است. همینطور برای بزرگسالان، انواع کلاس های ایروبیک، یوگا و ورزشی هستند در کنار این کلاس ها، استخر روباز، سونا و جکوزی، سالن بخار، مرکز اسپا و ماساژ و زمین تنیس، از دیگر امکانات رفاهی هتل امپریال پاتایا هستند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل امپریال پاتایا

دسترسی های نزدیک به هتل امپریال پاتایا

از هتل چهار ستاره امپریال تا مرکز خرید سنترال فستیوال تنها پنج دقیقه پیاده روی راه است. وسایل حمل و نقل بسیار خوبی مثل ترمینال اتوبوس با فاصله پانزده دقیقه نزدیک به هتل امپریال پاتایا قرار دارند.