هتل امرالد باکو : هتل چهار ستاره امرالد باکو، یکی از هتل های محبوب بین توریست ها و گردشگران تور باکو بوده که تمام امکانات و خدماتی که در طول سفر احتیاج دارند را به آن ها میدهد. خدمه این هتل توریست ها و گردشگران تور باکو را به صورت 24 ساعته پذیرش کرده و به همین صورت نیز به آن ها سرویس دهی می کنند. از جمله خدماتی که این هتل برای میهمانان تور باکو خود ارائه میدهند میتوان به اینترنت بی سیم رایگان، پارکینگ اختصاصی رایگان، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، سالن کنفرانس و همایشات، سالن آرایشی، صندوق امانات، صرافی، کرایه اتومبیل، نگهداری از کودکان، خشکشویی و اتوشویی، فروشگاه هدایا و سوغاتی و ... اشاره کرد.

هتل امرالد باکو

اتاق های هتل امرالد باکو

هتل امرالد باکو، در مجموع دارای 71 اتاق می باشد. هرکدام از این هتل 71 اتاق از این هتل چهار ستاره، بسیار شیک، مدرن و راحت طراحی شده اند. تقریبا تمام امکانات مورد نیاز برای یک توریست و گردشگر در اتاق ها، ارائه شده اند. با اقامت در اتاق های این هتل، از امکاناتی نظیر لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، اینترنت بی سیم رایگان، تلویزیون ماهواره ای، گاوصندوق، تلفن، مینی بار، حمام اختصاصی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم تهویه هوا، چای ساز و قهوه ساز و ... می باشند.

اتاق های هتل امرالد باکو

امکانات رفاهی و رستوران های هتل امرالد باکو

امکانات رفاهی و تفریحی که این هتل چهار ستاره برای توریست ها و گردشگران تور باکو در نظر گرفته شامل سونا و جکوزی، ماساژ، سالن بدنسازی، اسپا، استخر سرپوشیده و ... می باشند. میهمانان تور باکو در رستوران هتل امرالد باکو، میتوانند انواع و اقسام غذاهای ترکی، اروپایی، آذری و بین المللی را همراه با نوشیدنی های مختلف میل کنند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل امرالد باکو

دسترسی های نزدیک به هتل امرالد باکو

از این هتل خوب چهار ستاره در باکو تنها پانزده دقیقه تا ایستگاه مترو میدان گارا گارایف فاصله دارد. همینطور استادیوم المپیک شهر نیز در فاصله سه کیلومتری از هتل می باشد. فاصله بین هتل امرالد باکو تا فرودگاه بین المللی، دوازده کیلومتر است.