هتل امرالد بانکوک : این هتل چهار ستاره، در خیابان پاتچادافیسک، منطقه دین دینگ قرار داشته، منطقه ای که بیشتر مراکز تجاری و تفریحی، رستوران ها و کافه های خوب و معابد مشهور تایلندی در آن قرار دارند و همیشه مملو از توریست ها و گردشگران تور تایلند است. توریست ها و گردشگران تور تایلند میتوانند با اقامت در این هتل، از امکانات و خدمات خوبی برخوردار باشند. که این امکانات میتواند شامل ترانسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس، اینترنت به صورت شارژی، روزنامه در لابی، خشکشویی و اتوشویی، صرافی، سالن زیبایی و ارایشی، نگهداری از چمدان ها و ... باشد.

هتل امرالد بانکوک

اتاق های هتل امرالد بانکوک

اتاق های این هتل چهار ستاره به 606 اتاق زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های سوپریور
  • اتاق های دلوکس
  • جونیور سویئت
  • سوئیت اجرایی
  • سوئیت راچادا
  • سوئیت پرزیدنت
  • سوئیت رویال

تمام اتاق ها و سوئیت های هتل امرالد بانکوک، امکانات و خدمات متنوعی دارند. اما آنچه که بین تمام اتاق ها مشترک است، شامل تلویزیون ماهواره ای، اینترنت، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلفن، چای ساز و قهوه ساز، مینی بار، سیستم تهویه هوا، گاوصندوق، نظافت روزانه، سیستم گرمایشی و سرمایشی و ... می باشد.

اتاق های هتل امرالد بانکوک

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل امرالد بانکوک

هتل امرالد، دو رستوران یوک و دایچی داشته که برای میهمانان خود انواع غذاهای چینی و ژاپنی را با بهترین کیفیت سرو می کنند. البته از آنجایی که این غذاها اکثرا به مزاج ایرانی ها خوش نمی آید، بیشتر میهمانان ایرانی هتل از رستوران های اطراف استفاده می کنند. به عنوان تفریح، میتوان از امکانات رفاهی این هتل چهار ستاره مثل سونا و جکوزی، سالن بیلیارد، زمین های اسکواش، سالن ماساژ و ... استفاده کنند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل امرالد بانکوک

دسترسی های نزدیک به هتل امرالد بانکوک

توریست ها وگردشگران تور بانکوک به را اقامت در این هتل چهار ستاره به راحتی میتوانند مراکز تجاری، رستوران های خوب و همینطور معابد معروف و دیدنی این شهر دسترسی داشته باشند. همینطور اگر اهل پیاده روی و شهرگردی هستید، نزدیک ترین مترو و قطار با فاصله 450 متر از هتل قرار دارد. مراکز خرید خوبی از جمله اسپلاند و سنترال پلازا در فاصله دو کیلومتری از هتل امرالد قرار دارند و شما به راحتی میتوانید خریدهای خود را انجام داده و با پیمودن کمترین مسافت به هتل خود بازگردید. هتل امرالد با مرکز شهر بانکوک ده کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی این شهر 27 کیلومتر فاصله دارد.