هتل امبیانس باکو : این هتل چهار ستاره، در موقعیت مکانی خوب و آرامی از شهر باکو قرار داشته و دسترسی های خوبی برای مراکز تجاری، تفریحی و گردشگری به میهمانان تور باکو می دهد. کارکنان هتل امبیانس 24 ساعته توریست ها و گردشگران را پذیرش کرده و به صورت شبانه روزی به آن ها در اتاق سرویس دهی می کنند. هتل امبیانس برای میهمانان تور باکو امکانات خوبی نظیر صندوق امانات، اتاق کنفرانس و جلسات، ترانسفر فروگاهی رایگان، اینترنت بی سیم رایگان، سالن برگزاری مراسمات، ترانسفر درون شهری رایگان، پارکینگ اختصاصی، آسانسور، خشکشویی و اتوشویی، خدمات تبدیل ارز و صرافی، نگهداری از کودکان و ... ارائه میدهد.

هتل امبیانس باکو

اتاق های هتل امبیانس باکو

هتل امبیانس باکو 33 اتاق مناسب و راحت برای میهمانان تور باکو خود داشته که داخل هر 33 اتاق از این هتل امکانات مشابهی مثل مینی بار، تلویزیون ماهواره ای، اینترنت بی سیم رایگان، سیستم تهویه هوا، گاوصندوق، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، رادیو، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس دهی شبانه روزی، مبلمان و ... وجود دارند.

اتاق های هتل امبیانس باکو

امکانات رفاهی و رستوران های هتل امبیانس باکو

میهمانان تور باکو در این هتل میتوانند از امکانات رفاهی بسیاری برخوردار باشند، مثل سونا و جکوزی، اتاق بخار، استخر سرپوشیده و روباز، و مرکز آبگرم و اسپا، ماساژ، وان آب داغ، سالن بدنسازی و همینطور امکانات سرگرم کننده ای مثل بیلیارد، سالن بازی برای کودکان، تنیس روی میز، بولینگ و تراس حمام آفتاب. در رستوران ها نیز میهمانان میتوانند انواع و اقسام غذاهای بین المللی و محلی را با بهترین کیفیت در رستوران و یا تراس میل کنند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل امبیانس باکو

دسترسی های نزدیک به هتل امبیانس باکو

هتل چهار ستاره امبیانس از ایستگاه قطار دو کیلومتر فاصله داشته و تا مرکز شهر فاصله بسیار کمی دارد. میهمانان تور باکو با اقامت در این هتل از دریای خزر و بندرگاه این شهر تنها سه کیلومتر فاصله خواند داشت. فاصله فرودگاه بین المللی باکو نیز از هتل امبیانس تنها بیست کیلومتر است.