هتل الیزیوم استانبول : برای داشتن اقامتی لوکس و بروز، میتوانید هتل الیزیوم استانبول را انتخاب کنید. این هتل پنج ستاره تا فرودگاه آتاتورگ بیست کیلومتر و تا فرودگاه گوکجن چهل کیلومتر فاصله دارد. ترنسفر هتل برای فرودگاه به صورت رفت و برگشت انجام میشود. خدمات و امکانات این هتل پذیرش شبانه روزی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، سالن آرایشی برای بانوان، سالن برگزاری مراسمات و نشست ها، خدمات ترنسفر درون شهری، صرافی، صندوق امانات، امکانات و خدمات رسانی به معلولین، مرکز تجاری، خدمات تبدیل ارز، باربر، اینترنت بی سیم و پارکینگ رایگان، اتاق ها و مکان های عمومی غیر سیگاری و کارکنانی مجرب و آموزش دیده میباشد.

هتل الیزیوم استانبول

اتاق های هتل الیزیوم استانبول

اتاق های این هتل عایق صدا هستند و در تمام شب و بعد از ظهر هنگامی که در حال استراحت و لذت بردن از سفر خود و تور ارزان استانبول خود هستید هیچ صدایی مزاحم شما نخواهد شد. دکوراسیون و تزئینات با مد روز پیش رفته  و هر اتاق و سوئیت از این هتل الیزیوم استانبول امکانات یکسانی مثل تلوزیون ماهواره ای، اتاق نشیمن جدا، پنجره های دوجداره، سیتم پخش DVD و CD، محل غذاخوری، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایش و سرمایشی، مینی بار، حمام لوکس و مجهز به همراه تمام لوازم بهداشتی و آرایشی، اینترنت بی سیم، میز اتو، تلفن و خدماتی شبانه روزی به تمام اتاق ها و سوئیت ها میباشد. چشم انداز پنجره های هتل الیزیوم استانبول به سمت شهر زیبا و دیدنی استانبول است.

اتاق های هتل الیزیوم استانبول

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل الیزیوم استانبول

غذاهای بین المللی خوب اطراف این هتل را میتوانید در رستوران فانوس میل کنید این هتل علاوه بر شام و نهار، صبحانه های خوب و مقوی سرو میکند. مسافران توریست و گردشگر تور استانبول میتوانند بعد از ظهرهای روز یکشنبه خود را میل کردن چای و قهوه و انواع شیرینی ها خوشمزه همین رستوران بگذرانند. همینطور ماساژ تراپی نیز میتواند خستگی خرید از مراکز خرید نزدیک به این هتل را برطرف کند. تناسب اندام خود را در باشگاه های بدنسازی هتل الیزیوم استانبول حفظ کرده و با شنا در استخر سربسته میتوانید از اقامت خود در هتل لذت ببرید.