یک هتل با موقعیت خوب برای همه تاجران، همراه با امکانات فراوان و خدمات عالی و نزدیک به مراکز تفریحی در خیابان الرقه دبی، هتل al sarab است! موقعیت هتل السراب برای تاجران بهترین موقعیت است. البته در خیابان شلوغ الزقه هتل های دیگری مثل، بلک استون، اسکای لاین، سافرون، دلمون و تاج هستند که بهترین آن هتل 84 اتاقه alsarab است.

اتاق های هتل السراب 

این هتل چند نوع اتاق را به میهمانان خود ارائه میدهد اعم از جونیور سوئیت، اتاق اجرایی و اتاق استاندارد. تمامی اتاق ها و سوئیت های هتل از امکانات تهویه هوای مناسب، مینی بار، صندوق امانات، تلفن، حمام اختصاصی، سشوار و اینترنت برخوردارند.چهار رستوران های Al Naseem،  Ahlam، Rasputin و تماشا و کافی شاپ های هتل السراب برای توریست های تور دبی انواع غذاهای International مثل غذاهای روسی، عربی را با کیفیت برای شما سرو میکند.

هتل السراب دبی

امکانات تفریحی و دسترسی های هتل

سرگرمی ها و تفریحاتی که در این هتل برای شما در نظر گرفته شده تا هیچگاه حوصله تان سر نرود استخر روباز روی بام، مرکز اسپا، ماساژ ،نایت کلاب و نمایش است همینطور در نزدیکی هتل مناطق تاریخی مثل نهر دبی، بازار طلا، بازار ادویه و موزه هستند. تاجران هم میتوانند از اتاق جلسه هتل برای برگزاری جلسات خود استفاده کنند.

هتل السراب دبی

از لحاظ دسترسی، السراب در بهترین موقعیت قرار دارد، با متروی الرقه 600متر فاصله، تنها ده دقیقه تا dubai mall و برج العرب، دو کیلومتر تا city center  دیره و با فرودگاه بین المللی نیز فقط چهار کیلومتر فاصله دارد.

آدرس :

Deira, Dubai, United Arab Emirates