هتل الخلیج گرند دبی : هتل سه ستاره الخلیج گرند در مرکز منطقه دیره و میدان ناصر واقع داشته و یکی از هتل های خوب این منطقه شناخته می شود. کارکنان این هتل رفتار حرفه ای و آموزش دیده ای با مهیمانان داشته و به چند زبان فرانسوی، روسی، عربی و انگلیسی مسلط هستند. هتل الخلیج گرند برای توریست ها و گردشگران تور دبی خدماتی نظیر خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، فروشگاه لوازم آرایشی، اینترنت وایرلس رایگان، روزنامه رایگان در لابی، صندوق امانات، پارکینگ، پذیرش شبانه روزی، کرایه اتومبیل، صرافی، آسانسور، سرویس دهی 24 ساعته، منشی تور و ... فراهم می کند.

هتل الخلیج گرند دبی

اتاق های هتل الخلیج گرند دبی

هتل الخلیج گرند دبی، دارای 105 اتاق و سوئیت هستند. تمام این اتاق ها و سوئیت ها نشیمن بسیار بزرگ به همراه لوازم مدرن و مبلمان چوبی دارند. تراس اختصاصی هر اتاق و سوئیت به سمت دبی خور و دریای خلیج فارس چشم انداز داشته و از امکانات موجود در اقامتگاه ها میتوان به سیستم تهویه هوا، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، حمام اختصاصی، میزکار، مینی بار، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت بی سیم، سرویس دهی شبانه روزی، گاوصندوق و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل الخلیج گرند دبی

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل الخلیج گرند دبی

رستوران های هتل الخلیج گرند برای میهمانان تور دبی خود منوی غذایی متنوعی از انواع غذاهای بین المللی، محلی، عربی، ایتالیایی، آسیایی و ... را با موزیک زنده و چشم اندازی از دبی کریک ارائه میدهند. پاستا و پیتزاهای رستوران ایتالیایی این هتل سیار معروف و خوشمزه هستند حتما امتحان کنید. همینطور این هتل یک بار انگلیسی داشته که نوشیدنی ها گرم و سرد برای میهمانان آماده می کند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل الخلیج گرند دبی

دسترسی های نزدیک به هتل الخلیج گرند دبی

توریست ها و گردشگران تور دبی با اقامت خود در این هتل میتوانند به بسیاری از جاذبه های گردشگری مهم این شهر مثل مسجد جامع با هشتصد متر و پل شناور با سه کیلومتر فاصله دسترسی داشته باشند. مراکز خرید نزدیک به هتل الخلیج گرند دبی، مرکز خرید الغریر و برج های دوقلو و مرکز نمایشگاه های بین المللی هستند. از هتل الخلیج گرند دبی تا فرودگاه بین المللی دبی تنها شش کیلومتر فاصله است.