هتل ال کی پرزیدنت پاتایا : یکی از هتل های پاتایا که بیشتر مورد توجه زوج ها و خانواده های توریست و گردشگر تور پاتایا قرار گرفته، هتل ال کی پرزیدنت پاتایا است. این هتل چهار ستاره در پاتایا، میتواند انتخاب خوبی برای داشتن اقامتی راحت و رویایی در این شهر تایلند باشد. کارکنان هتل ال کی پرزیدنت پاتایا کاملا به زبان انگلیسی مسلط بوده و شبانه روزی سرویس ارائه میدهند. همینطور پذیرش ها 24ساعته هست. از جمله خدماتی که هتل ال کی پرزیدنت پاتایا برای میهمانان خود در نظر گرفته صرافی، لباسشویی و خشکشویی، ترنسفر فرودگاهی، صندوق امانات، پارکینگ اختصاصی، ترنسفر درون شهری و اینترنت بی سیم رایگان میباشند.

هتل ال کی پرزیدنت پاتایا

اتاق های هتل ال کی پرزیدنت پاتایا

هتل ال کی پرزیدنت پاتایا اتاق ها و اقامتگاه های خود را به صورت زیر دسته بندی کرده :

  • اتاق های یک تخت
  • اتاق های دو تخت
  • اتاق های سه تخت
  • اتاق های چهار تخت
  • سوئیت
  • و دولوکس

تمام اتاق ها و سوئیت ها هتل ال کی پرزیدنت پاتایا چشم انداز به سمت استخر داشته و بعضی از آنها دارای تراس میباشند. سرویس دهی به اتاق ها نیز به صورت 24ساعته ارائه شده و نظافت اتاق ها روزانه است همینطور از دیگر امکانات یکسانی که بین اتاق ها و سوئیت ها میتوان نام برد، مینی بار، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، اینترنت وایرلس رایگان، تلوزیون ماهواره ای، چای ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، خدمات خانه داری، حمام لوکسريال سیستم گرمایشی و سرمایشی و سیستم تهویه هستند.

اتاق های هتل ال کی پرزیدنت پاتایا

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل ال کی پرزیدنت پاتایا

بوفه هایی کامل و خوشمزه از انواع غذهای تایلندی، فرانسوی، ایتالیایی و بین المللی در رستوران اختصاصی هتل ال کی پرزیدنت پاتایا پیدا میکنید. رستوران چری نیز هر روز صبح صبحانه های مفصل برای میهمانان خود آماده میکند. هتل ال کی پرزیدنت پاتایا باغی سرسبز و باصفا برای قدم زدن های عصر، استخر روباز فصلی، سونا و جکوزی و باشگاه بدنسازی اختصاصی مجهز و کامل را جزوی از خدمات و امکانات تفریحی خود قرار میدهد.

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل ال کی پرزیدنت پاتایا

دسترسی های نزدیک به هتل ال کی پرزیدنت پاتایا

از بهترین جاذبه های گردشگری نزدیک به هتل ال کی پرزیدنت پاتایا، واکینگ استریت، ساحل فستیوال پاتایا و کاباره آلکازا هستند که تقریبا 1کیلومتر با هتل فاصله دارند. از فرودگاهی بین المللی تا هتل ال کی پرزیدنت پاتایا سی کیلومتر با ماشین راه است.