هتل ال ام کلاب تفلیس : هتل چهار ستاره ال ام کلاب، یکی از هتل های لاکچری و بسیار زیبای تفلیس بوده که از اهمیت زیادی بین توریست ها و گردشگران تور گرجستان برخوردار است. میهمانان در این هتل دارای اینترنت بی سیم و پارکینگ اختصاصی به صورت رایگان خواهند بود. از دیگر امکانات و خدماتی که به آنها تعلق میگیرد میتوان به خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، سالن کنفرانس و جلسات، سالن آرایشی، صندوق امانات، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغاتی و ... اشاره کرد.  

هتل ال ام کلاب تفلیس

اتاق های هتل ال ام کلاب تفلیس

هتل ال ام کلاب تفلیس به طور کلی دارای 13 اتاق و سوئیت برای میهمانان و توریست های تور ارزان گرجستان بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های یک تخته
  • اتاق های دو تخته
  • اتاق های سه تخته
  • اتاق های استاندارد
  • سوئیت های خانوادگی

برای هرکدام از اتاق ها و سوئیت های این هتل چهار ستاره انواع امکانات حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلفن، تلویزیون ماهواره ای، اینترنت بی سیم رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، میز تحریر، سیستم تهویه هوا، گاوصندوق، چای ساز و قهوه ساز، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه، صبحانه در اتاق ها و ... فراهم شده اند.

اتاق های هتل ال ام کلاب تفلیس

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل ال ام کلاب تفلیس

این هتل چهار ستاره امکاناتی مثل سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، استخر سرپوشیده، سالن اسپا و ماساژ  و زمین تنیس را به عنوان امکانات رفاهی و سرگرم کننده به میهمانان و توریست های تور لحظه آخری گرجستان ارائه داده است. رستوران آن نیز انواع غذاهای اروپایی، بین المللی و گرجی را همراه با نوشیدنی های مختلف گرم و سرد سرو می کند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل ال ام کلاب تفلیس

 دسترسی های نزدیک به هتل ال ام کلاب تفلیس

از هتل ال ام کلاب چهار ستاره تا میدان مارجیانشینوی صد متر و تا سالن تئاتر اپرا و باله، بازار کلبه خشکی پل و پارک ددنن یک کیلومتر فاصله است. فاصله بین فرودگاه بین المللی تا هتل ال ام کلاب تفلیس نوزده کیلومتر می باشد.