هتل افسوس پرنسس کوش آداسی : انگار همه هتل های کوش آداسی ساحلی اختصاصی دارند! بله هتل افسوس پرنسس کوش آداسی هتل پنج ستاره در شهرر کوشه آداسی ساحلی اختصاصی سنگی و باغی سرسبز دارد. باغ هتل افسوس پرنسس کوش آداسی نزدیک به دریای اژه میباشد. این هتل 150هزار مترمربع مساحت داشته و علاوه بر اقامتگاهی لوکس و مدرن، یک مجموعه تفریحی کامل و بسیار خوب در سلچوک است. خدمات و امکانات بسیاری در این هتل عرضه میشود از جمله پارکینگ و اینترنت بی سیم که رایگان هستند. خدمات پذیرش در هتل افسوس پرنسس کوش آداسی شبانه روزی میباشد.

هتل افسوس پرنسس کوش آداسی

اتاق های هتل افسوس پرنسس کوش آداسی

اتاق های هتل با مدرن ترین طرح دکور شده فضای بزرگی دارند. همینطور سیستم تهویه هوا و تراسی رو به باغ و یا دریا داشته که چشم اندازی فوق العاده دارد. هتل افسوس پرنسس کوش آداسی اتاق های خانوادگی و انواع سوئیت ها را نیز به میهمانان توریست تور کوش آداسی ارائه میدهد. امکانات داخلی اقامتگاه ها مینی بار، تلوزیون بزرگ، مبلمان، جمام مجهز و لوکس، یخچال، چای ساز و قهوه ساز و .. میباشد.

اتاق های هتل افسوس پرنسس کوش آداسی

امکانات تفریحی و رستوران های هتل هتل افسوس پرنسس کوش آداسی

همانطور که گفته شد این هتل مثل یک محموعه تفریحی و بوده و امکانات سرگرم کننده بسیار دارد. بازی های بسیاری از جمله بیلیارد، فوتبال دستی، پینگ پونگ، قایق پایی و پارویی، آموزش غواصی، زمین بازی برای ورزش های فوتبال و تنیس، مانند قایقرانی، موج سواری و شیرجه در دریای اژه، استخر روباز و سرپوشده، حمام ترکی و ماساژ از امکانات تفریحی هتل افسوس پرنسس کوش آداسی میباشند. همینطور برنامه های تئاتر برای کودکان و بزرگسالان. هتل افسوس پرنسس کوش آداسی شش رستوران بین المللی داشته که رستوران آگورا تاویرن بهترین رستوران آن همراه با غذاهای دریایی و ترکیه و موسیقی زنده برای میهمانان توریست ها و گردشگر میباشد.