هتل اسکوئر ناین بلگراد : یکی از هتل ها که خود مردم صربستان نیز برای استفاده از امکانات عالی و خاص به آن مراجعه میکنند، هتل پنج ستاره اسکوئر ناین بلگراد است. اسکوئر ناین نیز یکی از بهترین هتل های شهر بلگراد است که با دکوراسیون و طراحی داخلی بی نظیرش شما را مات و مبهوت خود نگه میدارد. به خصوص قسمت لابی که شبیه به کره زمین گردان است جلوه ای زیبا و عحیب فوق العاده به نمای داخلی این هتل داده. هتل اسکوئر ناین بلگراد شبانه روزی پذیرش کرده و برای میهمانان و توریست های تور صربستان امکاناتی نظیر ترنسفر فرودگاهی، مکان های مخصوص استعمال سیگار، خدمات برای معلولین، نگهداری از کودکان شما، خدمات بهداشتی و پزشکی، خشکشویی، صندوق امانات، پارکینگ، صرافی و اینترنت وایرلس رایگان عرضه میکند.

هتل اسکوئر ناین بلگراد

اتاق های هتل اسکوئر ناین بلگراد

این هتل پرطرفدار پنج ستاره در بلگراد 45 اتاق لوکس و مجهز به امکانات لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، چای ساز و قهوه ساز، تلوزیون هوشمند ماهواره ای، گاوصندوق، مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، نظافت روزانه، اینترنت وایرلس رایگان، سرویی دهی شبانه روزی، حمام اختصاصی و سیستم تهویه هوا میباشند. اتاق های هتل اسکوئر ناین بلگراد به چند دسته اتاق های استاندارد، اتاق های خانواده، اتاق های بدون سیگار تقسیم میشود.

اتاق های هتل اسکوئر ناین بلگراد

 رستوران ها و امکانات رفاهی هتل اسکوئر ناین بلگراد

رستوران ناهارخوری این هتل که در طبقه زیرین هتل قرار داشته، انواع غذاهای اروپایی و دیگر رستوران آن در طبقه هفتم، غذاهای ژاپنی برای شما سرو میکنند. از امکانات رفاهی این هتل که برای میهمانان در نظر گرفته شده میتوان به باغ، استخر سرپوشیده، سالن ماساژ، سونا و جکوزی، سالن ورزشی، اسپا و ... اشاره کرد.

 رستوران ها و امکانات رفاهی هتل اسکوئر ناین بلگراد

دسترسی های نزدیک به هتل اسکوئر ناین بلگراد

با انتخاب این منطقه برای اقامت به راحتی به رستوران ها خوب و کلوب های شبانه دسترسی خواهید داشت. از هتل تا قلعه Kalemegdan صد متر، تا تئاتر ملی بلگراد 0/5 کیلومتر و تا مرکز خرید یوسکو یک کیلومتر راه است. همچنین شما میتوانید با پیمودن یک کیلومتر به ایستگاه مرکز بلگراد و همینطور سیزده کیلومتر به فرودگاه بین المللی این شهر برسید.