هتل اسکای تاور باتومی : به دنبال هتلی پنج ستاره با موقعیت جغرافیایی عالی در باتومی، تنها هتل اسکای تاور به شنا پیشنهاد میشود. این هتل خیلی بیشتر از آنچه که انتظار دارید امکانات و خدمات رفاهی در سفر را برای شما عرضه میکنند. هتل اسکای تاور به شکل یک استوانه تمام شیشه ای، نزدیک به دریای سیاه قرار داشته و به خاطر داشتن پنجره هایی تمام قد و شیشه ای چشم اندازی زیبا و خیره کننده دارد، به خصوص شب ها که چراغ های شهر معلوم بوده و هتل با نورپردازی مناسب و جذابش بهترین نما را به شما نشان میدهند.  دریاچه آرداگانی نیز مقابل هتل اسکای تاور قرار داشته و با فواره های بلندش باعث ایجاد رنگین کمان های زیبایی میشود. هتل اسکای تاور باتومی برای توریست ها و گردشگران تور گرجستان امکاناتی مثل پذیرش شبانه روزی، ترنسفر فرودگاهی، خدمات خشک شویی و لباسشویی، کرایه دوچرخه و اتومبیل، پارکینگ و اینترنت بی سیم رایگان ارائه میدهد.

هتل اسکای تاور باتومی

اتاق های هتل اسکای تاور باتومی

یکی از بهترین چشم اندازهای شهر باتومی به جرعت میتوان گفت ازآن اتاق های هتل اسکای تاور باتومی است. این اتاق ها پنجره هایی تماما شیشه ای داشته که علاوه بر چشم انداز به سمت بیرون، روشنایی خوبی هم برای اتاق دارند و موجب دلبازی و بزرگی اتاق ها میشوند. امکانات داخلی اتاق ها شامل مبلمان راحتی، حما لوکس، مینی بار، سیستم تهویه هوا، گاوصندوق، تراس، بطری آب، باربیکیو، میزمطالعه، روزنامه،تخت نوزاد، میز توالت به همراه لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، میزاتو، تلفن، تلوزیون و اینترنت رایگات میباشد. همینطور برای تمامی اتاق ها، سرویس دهی 24ساعته و نظافت روزانه فعال میباشد.

اتاق های هتل اسکای تاور باتومی

امکانات تفریحی هتل اسکای تاور باتومی

این هتل پنج ستاره امکانات تفریحی خوب و مناسبی هم برای روزی که ترجیح میدید در هتل استراحت کنید دارد. این امکانات تفریحی شامل استخر روباز، استخر سرپوشیده، ساحل اختصاصی، کرایه دوچرخه، کلاس های پیلاتس، باشگاه ورزشی مجهز، سونا و جکوزی، اسپا و آبگرم و ماساژ میباشد. رستوران های هتل نیز انواع غذاهای گرجی و بین المللی را با کیفیت مناسب برای شما سرو میکنند.

امکانات تفریحی هتل اسکای تاور باتومی

دسترسی های نزدیک هتل اسکای تاور باتومی

با اقامت در هتل اسکای تاور دسترسی های نزدیکی هم به جاذبه های گردشگری خواهید داشت، مثل دلفیناریوم که با هتل یک کیلومتر، با موزه باستان شناسی نیز یک کیلومتر و تا فرودگاهی بین المللی این شهر چهار کیلومتر فاصله دارد.