هتل اسپرینگ باکو : یکی از هتل های پنج ستاره نوساز و بسیار شیک باکو که مورد تایید بسیاری از توریست ها و گردشگران تور باکو قرار گرفته، هتل اسپرینگ است. این هتل شیک و لوکس دارای ساحل اختصاصی و تفریحات آبی بسیار بوده و به نوعی یک تفرجگاه برای توریستها محسوب می شود. از جمله خدماتی که این هتل برای توریست ها و گردشگران تور باکو ارائه میدهد شامل اینترنت بی سیم و پارکینگ اختصاصی رایگان، نگهداری از کودکان، سالن کنفرانس و جلسات، صندوق امانات، فروشگاه هدایا و سوغاتی، پذیرش و سرویس دهی شبانه روزی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، آسانسور، نگهداری از چمدانها، محوطه مخصوص استعمال سیگار و ... می باشند.

هتل اسپرینگ باکو

اتاق های هتل اسپرینگ باکو

هتل اسپرینگ باکو به طور کلی 77 اتاق و چند سوئیت داشته که سوئیت های آن به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • سوئیت های پرزیدنت
  • سوئیت های چونیور

برای تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل پنج ستاره امکانات و خدمات متفاوت است. اما از جمله خدمات یکسان برای هر اتاق و سوئیت از هتل اسپرینگ باکو شامل چشم انداز به سمت دریا، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، حمام اختصاصی، سرویس دهی شبانه روزی، مبلمان راحت و مدرن، نظافت روزانه، گاوصندوق، چای ساز و قهوه ساز و ... می باشند.

اتاق های هتل اسپرینگ باکو

امکانات رفاهی و رستوران های هتل اسپرینگ باکو

این هتل پنج ستاره برای میهمانان خود امکانات رفاهی بسیار خوبی مثل پارک آبی، ساحلی اختصاصی، استخر روباز، سونا و جکوزی، حمام ترکی، زمین تنیس و والیبال، ماساژ و اسپا، تراس حمام آفتاب و ... ارائه میدهد. همینطور در رستوران های خود انواع غذاهای بین المللی، محلی، ترکی و ... را با نوشیدنی های مختلف و موزیک زنده سرو می کند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل اسپرینگ باکو

دسترسی های نزدیک به هتل اسپرینگ باکو

هتل اسپرینگ پنج ستاره باکو، از مرکز شهر چند دقیقه و از فرودگاه بین المللی این شهر 26 کیلومتر فاصله دارد.