هتل اسپایس آنتالیا : این هتل پنج ستاره، یکی از لوکس ترین هتل های آنتالیا بوده که در بلک، منطقه آب معدنی که با آب و هوای مدیترانه ای و زیبایی هایش مثل درخت ها و باغ ها و سواحل بی نظیر، توریستها و گردشگران تور آنتالیا را به سمت خود میکشد، قرار دارد. هتل اسپایس آنتالیا سال 2007 افتتاح شده و 91 هزار متر مربع مساحت داشته. این هتل از چندین ساختمان تشکیل شده و برای تمام میهمانانی که برای اقامت هتل اسپایس آنتالیا را انتخاب میکنند، امکاناتی نظیر ترانسفر فرودگاهی، صرافی، پذیرش شبانه روزی، پارکینگ و اینترنت رایگان، تاکسی سرویس، خدمات خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، صندوق امانات، فروشگاه هدایا و سوغاتی و ... را به صورت شبانه روزی ارائه میدهد.

هتل اسپایس آنتالیا

اتاق های هتل اسپایس آنتالیا

این هتل بزرگ 91 هزار متر مربعی، حدود 546 اقامتگاه داشته که این اقامتگاه ها هرکدام به اتاق ها، سوئیت ها و ویلاهایی تقسیم میشوند. هر اتاق، سوئیت و ... انواع مختلفی با امکانات متفاوتی داشته، اما امکاناتی که در همه اتاقها پیدا میشود شامل تلویزیون ماهواره ای، تلفن، مبلمان، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار یا یخچال، حمام اختصاصی به همراه تمام لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، اینترنت رایگان، گاوصندوق و ... میباشد. اما امکانات ویلاهای هتل اسپایس آنتالیا کمی متفاوت بوده و دارای اتاق نشیمن، جکوزی، آشپزخانه، اتاق خواب و .. میباشد.

اتاق های هتل اسپایس آنتالیا

امکانات رفاهی و رستوران های هتل اسپایس آنتالیا

این هتل باشکوه در بلک، رستوران ها و کافه های معروف با غذاها و نوشیدنی های خوش طعم و خوبی دارد. شش رستوران در هتل اسپایس آنتالیا مشغول به فعالیت هستند و انواع و اقسام غذاهای محلی ترکی و بین المللی را برای میهمانان خود آماده میکنند. همینطور کافه های آن غذاهای سبک و نوشیدنی های سرد و گرم مختلفی دارد. بزرگی این هتل به قدری بوده که امکانات تفریحی آن بسیار جالب و مناسب بوده مثل استخرهای روباز، والیبال ساحلی، زمین فوتبال، استخر و باشگاه کودکان، سالن اسپا و ماساژ، سونا و جکوزی، حمام ترکی، سالن ورزشی و ... . همینطور نمایش های دیدنی شبانه مثل سیرک، شعبده بازی، کنسرت فستیوال، نایت کلاب، موزیک زنده، نمایش و ... در این هتل برگزار میشود.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل اسپایس آنتالیا

دسترسی های نزدیک به هتل اسپایس آنتالیا

این هتل پتح ستاره در منطقه بلک از آنتالیا قرار داشته و چهل کیلومتر با مرکز شهر و 35 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی فاصله دارد. با انتخاب هتل اسپایس آنتالیا اقامتی رویایی در آنتالیا خواهید داشت.