هتل استانبول art : هتل چهار ستاره آرت در استانبول، از میدان تکسیم و منطقه نیشان تاشی ده دقیقه فاصله دارد. توریست ها و گردشگران تور استانبول در این هتل به صورت شبانه روزی پذیرش می شوند. کارکنان و خدمه هتل نیز 24 ساعته به میهمانان خود سرویس دهی می کنند. خدماتی که هتل آرت استانبول برای توریست ها و میهمانان خود در نظر گرفته، شامل روزنامه رایگان در لابی، خشکشویی و اتوشویی، چهار اتاق جلسه و کنفرانس، فروشگاه هدایا و سوغاتی، اینترنت بی سیم رایگان، نگهداری از کودکان، منشی تور، پارکینگ اختصاصی رایگان، صرافی، صندوق امانات، آسانسور، حمل و نگهداری از چمدان ها، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری و ... می باشند.

 هتل استانبول art

اتاق های هتل استانبول art

هتل استانبول art به طور کلی صد اتاق دارد. تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل علاوه بر امکانات خاص و منحصر بفردی که دارشته و عایق صدا هستند، امکانات یکسانی مثل میز اتو، مینی بار، تلفن با خط تماس های محلی رایگان، بطری آب معدنی رایگان، روزنامه رایگان، گاوصندوق، چای ساز و قهوه ساز، اینترنت بی سیم رایگان، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، امکان سرو صبحانه در اتاقها، گهواره رایگان، نشیمن جدا، تراس اختصاصی، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلویزیون ماهواره ای، منوی بالش، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه و ... را نیز ارائه میدهند.

اتاق های هتل استانبول art

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل استانبول art

صبحانه های رستوران آرت هر روز صبح و به صورت سلف سرویس، مفصل در رستوران لایو هتل سرو می شود. این رستوران برای توریست ها و گردشگران تور استانبول خود انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، آسیایی و اروپایی را سرو می کند. محیط این رستوران به گونه ای بوده که برای برگزاری جلسات کاری نیز مناسب است. کافه هتل نیز اسنک ها، کوکتل، قهوه و میان وعده های خوشمزه ای را برای میهمانان و توریست های تور استانبول آماده می کند. از امکانات رفاهی و سرگرم کننده این هتل برای میهمانان میتوان به سونا و جکوزی، آبگرم، استخر سرپوشیده، سال بدنسازی، اسپا و ماساژ و حمام ترکی اشاره کرد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل استانبول art

دسترسی های نزدیک به هتل استانبول art

از این هتل چهار ستاره تا مرکز همایشها و نمایشگاه و مرکز کنگره استانبول، تنها دویست متر فاصله است. همینطور از این هتل با بیست دقیقه پیاده روی به کاخ دلماباغچه خواهید رسید. فرودگاه بین المللی آتاتورک از هتل آرت استانبول شانزده کیلومتر فاصله دارد.