اگر هتلی میخواهید که در آن احساس راحتی کنید به طوری که انگار در منزل خود هستید، هتل Star  انتخابی عالی میباشد. هتل استر بهترین و کامل ترین سرویس ها را به صورت 24 ساعته و با قیمتی کاملا مناسب به شما ارائه میدهد. خدمه هتل با شما رفتاری کاملا مودبانه داشته و به زبان های فیلیپینی، روسی، فرانسوی، انگلیسی، آلمانی و عربی ‏مسلط هستند.

هتل استار مترو دبی

هتلmetro  star به شما اتاق هایی بزرگ به همراه تهویه مناسب، حمام مجهز شده، تلوزیون و عایق صدا و همینطور اتاق های ضد آلرژی برای افرادی که کودکانشان آلرژی دارند، را برای شما فراهم میکند تا در طول اقامت راحت و آسوده باشید. از ویژگی های خوب هتل رایگان بودن آژانس، اینترنت و پارکینگ است.

هتل استار مترو دبی

این هتل آپارتمان برای تفریح شما نیز برنامه ریزی هایی کرده اند مثل استخر روباز رویایی که دمای آن کنترل میشود و شما میتوانید در کنار شنا کردن و لذت بردن در استخر بزرگ و مجهز، حمام آفتاب بگیرید. همینطور کسانی که به تناسب اندام خود اهمیت میدهند میتوانند از باشگاه سلامتی هتل با نظارت مربیان استفاده کنند.

هتل استار مترو دبی

رستوران های هتل star نیز غذاها، دسر و نوشیدنی های فوق العاده ای برای شما تهیه میکند که شما هرگز نمیتوانید دست از خوردن آنها بردارید مخصوصا بوفه صبحانه آمریکایی که طرفداران زیادی میان توریست ها و گردشگران تور دبی دارد. از نظر دسترسی هم نگران نباشید تمامی مراکز تفریحی و تجاری مشهور و خیابان الرقه در نزدیکی هتل هستند.

آدرس :

Salahuddin Street, Deira, Dubai, United Arab Emirates