هتل ادن کوتا : شهر کوتا به خاطر داشتن سواحل بسیار جذاب و دیدنی اش پرطرفدار بوده و هست. به همین خاطر هتل های لوکس مدرن و با امکانات بسیاری دارد. یکی از این هتل های لوکس و مدرن چهارستاره در شهر کوتای اندونزی، هتل ادن است. این هتل تنها دوازده دقیقه تا ساحل معروف کوتا فاصله داشته و فرودگاه بین المللی در ده دقیقه ای هتل ادن کوتا قرار دارد. پذیرش شبانه روزی، اینترنت رایگان، خدمات خشکشویی و اتوشویی، سالنی برای برگزاری کنفرانس، ترنسفر فرودگاهی رایگان، کارکنانی مجرب و مسلط به جند زبان، کرایه خودرو، خدمات نگهداری از کودکان، تاکسی سرویس، صندوق امانات فروشگاه هدایا و سوغاتی و پارکینگ رایگان از جمله امکانات لوکس و خوب هتل ادن کوتا میباشد. علاقه مندان به خرید میتوانند با اقامت در این هتل دسترسی خوبی به سمت مرکز خرید دیسکاوری دارد.

هتل ادن کوتا

اتاق های هتل ادن کوتا

هتل ادن کوتا انواع سوئیت ها، سوئیت های ماه عسل، اتاق های خانوادگی، اتاق های مخصوص سیگار، اتاق های خانواده و .. دارد. همه این اتاق ها با رنگ های ملایمی از سبز تزئین شده و هر اتاق هتل ادن کوتا دارای امکاناتی مثل اینترنت بی سیم رایگان، حمام لوکس و مجهز به لوازم آرایشی و بهداشتی، مینی بار یا یخچال، تلوزیون ماهواره ای، سیستم تهویه هوا و سیستم های گرمایشی و سرمایشی، چای ساز ی قهوه ساز، تراس اختصاصی، کتری برقی، تخت و مبلمان راحت و سرویس دهی شبانه روزی میباشد.

اتاق های هتل ادن کوتا

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل ادن کوتا

هتل ادن کوتا چهار ستاره سه نهار خوری داشته که یکی از این سه نهار خوری رستوران پارادیزوس است که انواع و اقسام غذاهای بین المللی و بالیایی را برای میهمانان و توریست های تور بالی سرو میکند. همینطور برای نوشیدن انواع نوشیدنی های بین المللی نیز سالنی بزرگ دارد. از امکانات تفریحی این هتل میتوان به استخر روباز در کنار سالن بار، ماساژهای حرفه ای بالیایی، زمین بازی کودکان، جوزی، سونا، کرایه دوچرخه برای گشت و گذار، بیلیارد و ... میباشد.