هتل ادمیرال باتومی : از بین هتل های چهار ستاره مناسب گرجستان برای توریست ها و گردشگران تور گرجستان ، هتل ادمیرال را میتوان نام برد. این هتل بین توریست ها و گردشگران جایگاه خوبی داشته و نزدیک له دریای سیاه قرار دارد. نام دیگر این هتل، دریا سالار بوده و نزدیک به یکی از مساجد معروف باتومی میباشد. کارکنان هتل ادمیرال باتومی به چندین زبان روسی، انگلیسی، لهستانی و یونانی به صورت شبانه روزی شما را پذیرش کرده و به شما خدماتی مثل ترنسفر فرودگاهی، اتوشویی و لباس شویی، کرایه ماشین، پارکینگ رایگان، اتاق جلسه، اینترنت رایگان و ... ارائه میدهند.

هتل ادمیرال باتومی

اتاق های هتل ادمیرال باتومی

هتل ادمیرال چهل اتاق با امکانات و خدمات خوب برای راحتی اقامت میهمانان خود در نظر گرفته. اتاق های هتل ادمیرال چند دسته اتاق های پاک، اتاق ها عایق صدا، سوئیت ها 2نفره و 3نفره تقسیم میشود. تمامی اتاق ها تراس اختصاصی داشته و چشم اندازی زیبا به سمت شهر دارند. اینترنت بی سیم رایگان در اتاق ها رایگان بوده و امکانات دیگری در اتاق ها مثل مینی بار، حمام اختصاصی، تلوزیون، چای ساز و قهوه ساز، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سرویس دهی شبانه روزی میباشد. تمامی اتاق ها به صورت روزانه نظافت میشوند.

اتاق های هتل ادمیرال باتومی

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل ادمیرال باتومی

برای راحتی و سرگرم کردن میهمانان توریست و گردشگر تور ارزان گرجستان، تراسی رو به دریا با چشم انداز پانورامایی در هتل ادمیرال قرار داشته. رستوران های این هتل نیز انواع و اقسام غذاهای گرجستانی، اروپایی و بین المللی و همینطور لذیذترین پاستاها و پیتزاهای ایتالیایی را برای شما خواهند داشت.

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل ادمیرال باتومی

دسترسی های نزدیک به هتل ادمیرال باتومی

از هتل تا مسجد زیبا و معروف سنترال ماسک و ساحل و دریای سیاه سه دقیقه و همینطور تا فرودگاه بین المللی و ایستگاه قطار نیز پانزده دقیقه راه است. همینطور بلوار باتوم اسکای در فاصله پنج دقیقه ای تا هتل ادمیرال قرار دارد.