هتل اد لیب بانکوک تایلند : هتل چهار ستاره اد لیب در بانکوک، از هتل های لوکس شهر محسوب می شود. این هتل میهمانان و توریست های تور تایلند را به صورت شبانه روزی پذیرش می کند. اینترنت بی سیم به صورت رایگان در سراسر لابی و مکان های عمومی هتل ارائه می شود. از دیگر خدمات خوبی که به توریست ها و گردشگران تور تایلند ارائه می شوند، میتوان به سرویس دهی 24 ساعته، پارکینگ اختصاصی، صرافی، پارکینگ اختصاصی رایگان، خشکشویی و اتوشویی، روزنامه رایگان در لابی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتوبیل، نظافت روزانه، نگهداری از کودکان، صندوق امانات، سالن کنفرانس و جلسات و ... اشاره کرد.

هتل اد لیب بانکوک تایلند

اتاق های هتل اد لیب بانکوک‎ ‎تایلند

هتل اد لیب بانکوک‎ ‎تایلند، به طور کلی دارای 48 اتاق و سوئیت می باشد. این هتل چهار ستاره در اتاق ها و سوئیت های خود انواع امکانات مدرن مثل حمام اختصاصی، تلویزیون ماهواره ای، امکان سرو صبحانه در اتاق ها، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سیستم تهویه هوا، اینترنت بی سیم، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه، گاوصندوق، چای ساز و قهوه ساز و ... را ارائه میدهد.

اتاق های هتل اد لیب بانکوک‎ ‎تایلند

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل اد لیب بانکوک‎ ‎تایلند

در رستوران هتل چهار ستاره اد لیب، انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، تایلندی و ... را همراه با نوشیدنی های مختلف برای میهمانان و توریست های تور تایلند سرو می شود. از جمله امکاناتی که توریست ها و گردشگران تور تایلند میتوانند خود را با آن ها سرگرم کنند، شامل استخر روباز، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، اسپا، ماساژ و ... می باشند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل اد لیب بانکوک‎ ‎تایلند

دسترسی های نزدیک به هتل اد لیب بانکوک‎ ‎تایلند

از هتل اد لیب تا نزدیک ترین مرکز خرید شهر، مرکز خرید سنترال ورلد، تنها ده دقیقه با ماشین فاصله است.