هتل ابن بطوطه دبی : در جزیره پر از نخل زیبای جمیرا هتل لوکس و با امکانات منحصر بفردی با داشتن استخر روی پشت بام خود واقع شده است. سرتاسر هتل اینترنت رایگان و آژانس و پارکینگ بدون نیاز به رزرو ارائه میشود. کارکنان هتل ابن بطوطه دبی به جند زبان چینی، فیلیپینی، تایلندی، روسی، هلندی، مالزیایی، ایتالیایی، هندی، فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی، آلمانی، عربی صحبت میکنند و رفتاری مودبانه با میهمانان خود دارند. شما میتوانید از ویژگی های هتل برای استفاده عمومی لباس شویی، خشک شویی و اتو بوده که به صورت 24 ساعته ارائه میشود.

امکانات اتاقهای هتل ابن بطوطه دبی :

سه نوع اتاق برای میهمانان در نظر گرفته شده، اتاق های بدون سیگار، اتاق های بزرگ خانواده و اتاق های مخصوص معلولین. هر اتاق امکانات سیستم تهویه هوا، خدمات 24 شبانه روزی و عایق صدا را دار هستند. اتاق ها را به سبک معماری مراکشی طراحی کرده اند و داخل هر اتاقی یک حمام مجهز به همراه تلوزیون ماهواره ای فراهم شده.

امکانات اتاقهای هتل ابن بطوطه دبی

امکانات تفریحی و رستورانهای هتل ابن بطوطه دبی :

فرض کنید روی پشت بام یکی از بلندترین هتل های این منطقه در حال شنا کردن و لذت بردن از سفرتان باشید و همزمان نوشیدنی های مورد علاقه تان را میل کنید. همینطور این هتل برای سرگرمی های شبانه شما نیز برنامه ای فراهم کرده مثل Private Beach Club. علاقه مندان به ورزش وایوس نشوند هتل ابن بطوطه دبی یک باشگاه کامل ورزشی را برای شما عرضه کرده تا در طور سفر تور دبی ، اندام خودتان را حفظ کنید. برای کودکان یک زمین بازی و خدمات نگهداری از کودک هست که بدون بروز مشکلی میتوانید کودکان خود را به هتل ابن بطوطه دبی بسپارید.

امکانات تفریحی و رستورانهای هتل ابن بطوطه دبی

رستورانهای هتل ابن بطوطه دبی :‏

شما میتوانید از رستورانها غذای جداگانه سفارش دهید. اگر در رژیم هستید نگران نباشید! میتوانید از غذاهای رژیمی هتل استفاده کنید. هتل ابن بطوطه دبی :هشت رستوران و یک night club  دارد.

رستورانهای هتل ابن بطوطه دبی

دسترسی های خوب هتل به مراکز خرید مثل دبی مارینا و حبل علی نمیگذارد لحظه ای حوصله تان سربرود. همنیطور فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی تنها نیم ساعت است.

آدرس هتل ابن بطوطه دبی :‏

19th Street, Oud Metha Street, Bur Dubai, Dubai, United Arab Emirates