هتل ابجار گرند دبی : هتل ابجار گرند در منطقه تجاری و اداری دیره قرار داشته و یکی از هتل های چهار ستاره بسیار مناسب برای توریست ها و گردشگران تور دبی است. با اقامت در این هتل دسترسی ها به مراکز تجاری و تفریحی بسیار راحت بوده و هر انچه در طول سفر نیاز داشته باشید برایتان فراهم میشود. هتل ابجار گرند چهار ستاره، هتلی بسیار زیبا و لوکس است که امکانات خاصی برای میهمانان خود ارائه میدهد. هتل ابجار گرند دبی ترکیبی از کاخی لوکس و میزبانی سنتی عربی است. همینطور میتوانید برای مسافرانی که برای انجام  کار و بیزنس وارد دبی شده اند مناسب باشد. کارکنان این هتل به زبان انگلیسی مسلط بوده و امکاناتی مثل پارکینگ رایگان، صندوق امانات، صرافی، سالن کنفرانس و جلسه، سالن آرایشی، پست صوتی، سالن پذیرایی، پذیرش شبانه روزی، تاکسی سرویس، سرویس ترنسفر فرودگاهی، اتوبوس رایگان به مقصد ساحل و اینترنت بی سیم رایگان را ارائه میدهد.

هتل ابجار گرند دبی

اتاق های هتل ابجار گرند دبی

هتل ابجار گرند دبی به طور کلی 192 اتاق داشته که به چند دسته زیر تقسیم میشوند :

  • 143 اتاق استاندارد
  • 20 سوئیت
  • 3 سوئیت جونیور
  • 2 سوئیت رویال

این اتاق ها و سوئیت های ابجار گرند، معماری و دکوراسیون لوکسی داشته و به شکل سنتی میهمان پذیری انجام میشود. اتاق های این هتل علاوه بر دکوراسیون، چشک انداز بسیار زیبایی هم به سمت بیرون داشته و به گونه است که شما احساس میکنید در خانه خود هستید. امکانات مشترک اتاق ها با یکدیگر شامل سیستم تهویه هوا، مینی بار، اینترنت بی سیم رایگان، نظافت روزانه، گاوصندوق سرویس دهی شبانه روزی، چای ساز و قهوه ساز، سرویس بیدارباش، تلوزیون ماهواره ای، تلفن، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان میباشد.

اتاق های هتل ابجار گرند دبی

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل ابجار گرند دبی

هتل ابجار گرند دبی برای سرگرمی میهمانان خود امکاناتی مثل ژیمناستیک، سونا و جکوزی، حمام بخار، باشگاه ورزشی و استخر شنا ارائه داده، همینطور رستوران های آن نیز محیطی دنج و صمیمی داشته و در منوی غذایی خود انواع غذاهای محلی، عربی و بین المللی را آماده میکند.

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل ابجار گرند دبی

دسترسی های نزدیک به هتل ابجار گرند دبی

هتل ابجار گرند چهار ستاره در دبی، با موقعیت مکانی خوبی که داشته، با فرودگاه بین المللی دبی با خودرو، پنج دقیقه فاصله دارد. صد متر جلوتر از هتل ایستگاه متروی ابوهیل قرار داشته و در هفده کیلومتری آن نیز مرکز شهر است. مرکز خرید سیستی سنتر دیره پنج کیلومتری، مرکز خرید دبی مال و برج العرب نیز در ده کیلومتری ازهتل قرار دارند.