هتل آئرو استار مسکو : این هتل چهار ستاره در مسکو، به یکی از هتل های محبوب توریست ها و گردشگران مسلمان تور روسیه تبدیل شده، چرا که با رعایت قوانین اسلامی، برای میهمانان مسلمان خود خدمات و غذاهای حلال ارائه می کند. به همین خاطر حدود سیزده درصد از میهمانان این هتل معروف در مسکو، مسلمانان هستند. خدمه هتل آئرو استار، هر روز هفته به صورت شبانه روزی پذیرش کرده و خدماتی مثل سالن آرایشی، صندوق امانات، اینترنت و پارکینگ رایگان، صرافی، خشکشویی و اتوشویی، تاکسی سرویس، سالن کنفرانس و جلسه، ترانسفر فرودگاهی و فروشگاه هدایا و سوغاتی به میهمانان خود ارائه می دهند. در قسمت لابی هتل نیز همیشه صدای پیانو به گوش میرسد، شما میتوانید از کافه لابی نوشیدنی مورد علاقه خود را گرفته و روی مبل های راحت آن کمی استراحت کنید.

هتل آئرو استار مسکو

اتاق های هتل آئرو استار مسکو

هتل آئرو استار مسکو 307 اتاق و سوئیت با دکور کلاسیک دارد. کارکنان هتل به صورت 24 ساعته به اتاق ها سرویس دهی می کنند. برای هر اتاق و سوئیت از این هتل چهار ستاره، امکانات و خدماتی نظیر مینی بار، حمام اختصاصی، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، سیستم تهویه هوا، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مبلمان و ... قرار داده شده.

اتاق های هتل آئرو استار مسکو

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل آئرو استار مسکو

توریست ها و گردشگران تور مسکو با اقامت در این هتل، از امکانات رفاهی و سرگرم کننده ای مثل سونا و جکوزی، استخر، میز بیلیارد، اتاق بازی برای کودکان و سالن بدنسازی برخوردار هستند. رستوران های هتل آئرو استار مسکو همانطور که گفته شد، انواع غذاهای حلال و باکیفیت را برای میهمانان خود، به بهترین نحو آماده می کند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل آئرو استار مسکو

دسترسی های نزدیک به هتل آئرو استار مسکو

هتل چهار ستاره آئرو استار مسکو با ایستگاه مترو پنج دقیقه و با مرکز شهر بوسیله مترو، ده دقیقه فاصله دارد بنابراین شما میتوانید با فاصله ده دقیقه به مرکز شهر زیبا و دیدنی مسکو برسید.