هتل آکوا پارک باتومی : هتل چهار ستاره آکوا پارک، در امتداد دریای سیاه، خیابان شریف شهر باتومی قرار دارد. این هتل دارای اولین پارک آبی باتومی است. استفاده از پارک آبی نیز برای میهمانان در هتل به صورت رایگان خواهد بود. علاوه بر این امکانات رفاهی و سرگرم کننده، توریست ها و گردشگران تور گرجستان، با اقامت خود در هتل آکوا پارک باتومی از امکانات و خدماتی نظیر ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، نگهداری از کودکان، پارکینگ اختصاصی، خشکشویی و اتوشویی، کرایه اتومبیل، اینترنت بی سیم رایگان، سالن کنفرانس و جلسات، سالن آرایشی، صندوق امانات، صرافی و ... برخوردار خواهند بود. کارکنان هتل نیز به زبان انگلیسی کاملا مسلط هستند.

هتل آکوا پارک باتومی

اتاق های هتل آکوا پارک باتومی

هتل آکوا پارک باتومی به طور کلی دارای 44 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های دو تخته
  • اتاق های سه تخته
  • سوئیت های خانوادگی

هرکدام از اتاق ها و سوئیت های این هتل چهار ستاره قسمت بزرگی را به فضای نشیمن و قسمتی را هم به آشپزخانه و غذاخوری اختصاص داده اند. همینطور دارای تراس اختصاصی، مینی بار، اینترنت بی سیم رایگان، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، میز مطالعه، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، گاوصندوق، چای ساز و قهوه ساز و ... می باشند. سرویس دهی نیز به تمام اتاق ها و سوئیت ها برای راحتی میهمانان و توریست های تور ارزان گرجستان به صورت شبانه روزی می باشد.

اتاق های هتل آکوا پارک باتومی

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل آکوا پارک باتومی

تنها پارک آبی باتومی در هتل آکوا پارک قرار دارد. در این پارک آبی امکانات رفاهی و سرگرم کننده بسیاری مثل چندین استخر مختلف با اندازه های مختلف، سرسره های بلند، امکانات رفاهی برای کودکان، سونا و جکوزی، استخر اختصاصی و ... موجود می باشند. علاوه بر اینها استفاده از پارک آبی برای میهمانان تور لحظه آخری گرجستان هتل رایگان می باشد.رستوران ها و کافی شاگگ های متعددی نیز در کنار پارک آبی قرار گرفته که انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی و گرجی را همراه با نوشیدنی ها و دسرهای مختلف برای میهمانان سرو می کنند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل آکوا پارک باتومی

دسترسی های نزدیک به هتل آکوا پارک باتومی

هتل آکوا پارک چهار ستاره از دلفیناریوم یک کیلومتر و از موزه باستان شناسی باتومی دو کیلومتر فاصله دارد. فرودگاه بین المللی نیز در فاصله سه کیلومتری از هتل آکوا پارک باتومی قرار گرفته است.