هتل آکرا لارا آنتالیا : هتل پنج ستاره آکرا، که با نام ددمان نیز شناخته می شود، در کنار ساحل لارا قرار داشته و یکی از هتل های همه چیز تمام این منطقه محسوب می شود. هتل آکرا لارا آنتالیا، برای تمام افرادی که به دلایل مختلف به آنتالیا سفر کرده و خدمات بسیار خوبی در زمینه های مختلف نظیر سالن کنفرانس و جلسات، سالن برگزاری مراسمات، منشی تور، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، سالن آرایشی، کتابخانه، صندوق امانات، روزنامه رایگان در لابی، کرایه اتومبیل، پارکینگ اختصاصی، نگهداری از کودکان، فروشگاه هدایا و سوغاتی، خشکشویی و اتوشویی، اینترنت بی سیم رایگان، محوطه مخصوص استعمال سیگار و ... به توریست ها و گردشگران تور آنتالیا ارائه میدهد.  

هتل آکرا لارا آنتالیا

اتاق های هتل آکرا لارا آنتالیا

هتل آکرا لارا آنتالیا به طور کلی دارای 471 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های دلوکس
  • اتاق های دلوکس اجرایی
  • اتا های دلوکس بزرگ
  • سوئیت های کرنر
  • سوئیت های مدیترانه
  • سوئیت های اینفیتی
  • سوئیت های اوشن
  • سوئیت های پانوراما

تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل پنج ستاره به سمت دریای مدیترانه و یا کوه های توروس چشم انداز داشته و دارای خدمات و امکانات منحصربفردی هستند. از جمله امکانات یکسان بین تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل میتوان به اینترنت بی سیم رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس دهی شبانه روزی، میز مطالعه، بطری آب معدنی رایگان، نظافت روزانه، گاوصندوق، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، چای ساز و قهوه ساز، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سیستم تهویه هوا، مینی بار و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل آکرا لارا آنتالیا

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل آکرا لارا آنتالیا

امکانات رفاهی بسیار خوبی در این هتل برای میهمانان و توریست های تور آنتالیا ارائه شده از جلمه استخرهای روباز و سرپوشیده، تنیس، والیبال، زمین فوتبال، بسکتبال،  زمین بازی مخصوص کودکان، سالن بدنسازی، سایه بان، حمام آفتاب، سونا و جکوزی، ماساژ و اسپا، سنگ داغ، ورزشی و سوئدی، حمام ترکی و ... که حتما میتوانند میهمانان را سرگرم کنند. هتل آکرا لارا آنتالیا سه رستوران داشته که برای میهمانان و توریست های تور آنتالیا انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، دریایی، ایتالیایی و ... را سرو می کنند. رستوران اصلی هتل های صبحانه و شام را به صورت سلف سرویس، رستوران بیسترو وعده های نهار و شام و رستوران آسمانی تنها وعده های شام را به همراه چشم اندازی از دریای مدیترانه برای میهمانان و توریست های تور آنتالیا سرو می کنند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل آکرا لارا آنتالیا

دسترسی های نزدیک به هتل آکرا لارا آنتالیا

از این هتل پنج ستاره تا مرکز شهر آنتالیا، مرکز خرید تراسیتی، کافه ها و رستوران های اطراف سه کیلومتر فاصله است. فرودگاه بین المللی نیز تا هتل آکرا لارا آنتالیا پانزده کیلومتر فاصله دارد.